Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg sjekket inn en langhelg på et spahotell eller badehotell langs Oslofjorden i sommer. Bare avslapning, bading og god mat. HerligDa det blir mye jobb i sommer, blir det lite feriering på oss. Men vi ønsker oss en getaway, en litt sånn siste lille miniferie før babyen melder sin ankomst
Er det noen som har noen gode tips og forslag på fine steder her til lands?
Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg sjekket inn en langhelg på et spahotell eller badehotell langs Oslofjorden i sommer. Bare avslapning, bading og god mat. Herlig
Jeg lurer på å ha barnevakt en natt når vi besøker min familie på Østlandet og sjekke inn på hotell alene for litt luksus og avslapning. Hadde vært såååå diggDet er noe jeg også tenker hadde vært skikkelig deilig nå! Før jeg fikk barn tenkte jeg mer på opplevelser enn avslapning Rart hvordan det forandret seg
Jeg lurer på å ha barnevakt en natt når vi besøker min familie på Østlandet og sjekke inn på hotell alene for litt luksus og avslapning. Hadde vært såååå digg