Feriesenter i Danmark

BenteogLeah

Forelsket i forumet
Noen som har vært på noen som de kan anbefale? Har ei jente som da er 3 år så hadde vært kjekt med aktiviteter som passer for henne.
Noen som har vært på Skallerup Klit feriesenter?

Tror skallerup klit er bra, men det var liksom alltid det det var mest tilbud på når jeg jobbet med å selge sånne ting så har ikke et supert intrykk av det[&:] uten at jeg har vært der, bare for at det var billig og det siste som var ledig[&:]

Lalandia skal være fantastisk, og nå har det kommet et nytt i billund og tror jeg.

Var på lalandia Rødby i sommer. Mye kjekt å finne på.

rønbjerg feriesenter er kjempegøy
skallerup klit er også kjempegøy, fine hytter og masse aktiviteter..var der i sommer med sønnen vår på 2.5, han stoooorkoste seg[:D]

Øster hurup var helt supert for ungene... store plener og lekeplasser mellom leilighetene og alltid masse unger ute, kjekt badeland og stranden like ved. For oss voksne ble det litt tett... hadde likt en litt mer privat uteplass, men samtidig hadde det vært vanskelig å holde kontroll på ungene om vi hadde hatt det.

sea west nymindegab. sørvest i danmark. lekeland, bowling, badeland, masse trampoliner og lekeplasser ute.. ikke så gammelt, så husene er fine!

Vil anbefale Lalandia i Rødby, veldig populært! Og så er det i gangavstand til ferga til Puttgarden i Tyskland hvis man vil ha en dagstur dit f.eks. Kan anbefale bl.a. Hansa Park ikke så langt unna Puttgarden (fornøyelsespark).

Hvis dere drar til Lalandia i Rødby er det også kort vei til Bon Bon land i Næstvæd (ca en times kjøring) og på samme øya som Rødby ligger (Lolland) er det også en populær safaripark, Knuthenborg safaripark - kejkt for både store og små[:)]

Vi har vært to ganger på Rønbjerg feriesenter og det er helt supert.[:D]

Back
Topp