Feriesenter i Danmark for par med toåring?

Det går jo fint an det og. Eller bare sende begge ungene med far hehehe.
Ja, haha. Hadde vært herlig! :p Min er 19 mnd og gruer meg nesten til nesten gang vi skal i badeland :p Han er voldsomt opptatt av pupp, og ammes fortsatt, så ser for meg reaksjonen når han ser så mange pupper på et sted som i en damegarderobe :p Vil vel være helt i sjokk :D :p

Skallerup er nydelig!
Mange ting å finne på i kort avstand også. (Alt er nærme i Danmark. :p )

Ja, ble litt dyrere enn jeg hadde innbilt meg til å være tre netter siste uka i juni, men tror og håper det blir bra etter å ha sett mange skrive mye bra! :) Må sjekke ut kl 10, og skal ta siste ferja til Kristiansand på kvelden så blir kanskje en shoppingtur på Bilka på Aalborg Storcenter på «hu mor» også ;)

Ja, ble litt dyrere enn jeg hadde innbilt meg til å være tre netter siste uka i juni, men tror og håper det blir bra etter å ha sett mange skrive mye bra! :) Må sjekke ut kl 10, og skal ta siste ferja til Kristiansand på kvelden så blir kanskje en shoppingtur på Bilka på Aalborg Storcenter på «hu mor» også ;)

Ja, det er ikke billig med Danmarksferie heller, slik jeg har et inntrykk av at det var da jeg var barn.
Hehe, deilig med litt tid for mor også. ;)

Ja, det er ikke billig med Danmarksferie heller, slik jeg har et inntrykk av at det var da jeg var barn.
Hehe, deilig med litt tid for mor også. ;)

Det var sikkert ikke billig før i tida heller ;) Var på første Danmarksferie sommeren 2013, faktisk :p Så var aldri i Danmark som barn :o

Mange fi e feriesenter i Danmark , vi lå på Kattegat da kengubarnet var 10 mnd

Feriesenter er gjerne ganske dyrt å bo på.. Vi var på tur en helg i fjor og leide en helt enkel hytte på Airbnb [emoji4]. Betalte under 1600 for overnattingen og det var plass til 8! Var helt topp! Og vi bodde rett ved ett badeland hvor det kostet litt over 100kr å komme inn [emoji1362].

Ellers vil jeg tipse om at danskene er veldig flinke til å legge ut på «too good to go»-appen! Mange bakerier som er med - der kan man spare inn litt på gode frokoster [emoji4].

God tur [emoji4]

Back
Topp