ferieplaner??

*Tøtta81*

Forumet er livet
noen som har ferieplaner i år da? vi ska en tur på hytta t svigers, bli vel over neste helg en gang. har vært godt å vær der en hel uke, men vi får sjå kordan d bli. e været fint så bli vi vel ei stund iallefall.e så hærlig der, rett ved sjøen. å har jo båt så vi kan ut å fisk å greier. glæde mæ!!!

Vi skla lage hage vi.. og male stuetaket[:'(]

Mulig vi skal ta et par dagsturer. Bl.a til Sommerland i Bø, og til Gråtass tunet.
Sparer de stooore ferie turene til ungene blir litt eldre. Da skal vi til Disney land[:D]

Ingen planer enda her, men jeg vil så gjerne avgårde på en tur... leie ei hytte et sted kanskje? Noen som vet om et fint sted...?

ORIGINAL: Irene30

Ingen planer enda her, men jeg vil så gjerne avgårde på en tur... leie ei hytte et sted kanskje? Noen som vet om et fint sted...?
der vi ska e d utrolig fint om sommeren, e jo andre plasse i nærheten der hytter leies ut. nær sjøen å greier. e såååå fint der.

ORIGINAL: sommerbaby

der vi ska e d utrolig fint om sommeren, e jo andre plasse i nærheten der hytter leies ut. nær sjøen å greier. e såååå fint der.

Hvorhen er det?

Vi blir hjemme, med noen turer på hytta.
Får besøk fra Canada 2 ganger i sommer da, så det blir jo gøy likevel. [:)][:)]

ORIGINAL: sommerbaby

Hvorhen er det?
osen heter d. utenfor trondheim. vi bruke vel mellom 2 å 3 timer utover.

Vi hadde egentlig tenkt oss mot Tr.heim, så vi får se hvor vi havner..
Kanksje det bare blir en bytur og.

Vi reiser til hytta på Bømlo med svigers på mandag, og på torsdag går turen videre hjem der eg kjeme fra. Da skal vi endelig heim til familien min (har ikkje vært der sia jul), og mamma og pappa vet ikkje at vi kommer en gang!!! Satser på å overraske dei![:D]

[:)]vi skal på telttur nedover europa slik vi gjør hvert år,var på en testtur i helga for å se hvordan pjokken reagerte,han sov veldig mye lenger i telt enn han gjør hjemme i senga så nå flytter vi snart ut i hagen.....

ORIGINAL: wilma

[:)]vi skal på telttur nedover europa slik vi gjør hvert år,var på en testtur i helga for å se hvordan pjokken reagerte,han sov veldig mye lenger i telt enn han gjør hjemme i senga så nå flytter vi snart ut i hagen.....
hehe. koselig[;)]

Det eneste som e klart e at vi skal to uker til Spania i slutten av august,når Johannes e blitt 3mnd. Det va et eventyr å ta passbilde,gutten ville ikke våkne.Va komisk.Men fikk tatt bilde til slutt da[:D] Måtte kle av ha,gå ut å lufte han,sov fortsatt som en stein.Vurderte nesten å klipe han litt for å få han våken.Men våkna til slutt da,og da va det rett inn å ta bilde før han sovna igjænn.[8|]

vi reiser til kragerø på onsdag.bestefar min har ei øy med flere hytter på..deilig å være nær sjøen viss det blir varmt,kan bare hoppe uti [:D]

vi skal til seattle i august"".. gruer meg litt til flyturen, men regner med det går bra:)[:D] ska bli kjekt å reise bort å skryte til den sida av familien åsså:D

Vi skal på hytta ved sognefjorden! Nyoppussa hytte med egen kai!![:)] Gleder meg så fælt! Skal dra etter dåpen!

Vi skal hjem til sunnmøre i ti dager, og så skal vi i bryllup i Venezia! Det blir spennende! Med vogn rundt omkring i Venezias "gater"....hmmmm...vi bør vel begynne å trene litt med bæreselen....
Og så blir det vel en tur til Tyrkia i sensommeren/høsten....
Ellers har vi en uke i Oslo som sikkert blir benyttet til noen småturer/dagsturer...

Vi skal en liten tur til Kragerø på en familie hytte. Ellers har vi ingen planer. Bygde nytt hus for 2 år siden så det er litt å bruke penger på utvendig. Gutten min bruker bare flaske, er det noen tips for å holde flaskene varme når man skal på tur?

Kan man ikke kjøpe sånne termo-beholdere som enten holder flaska kjølig eller varm?

Back
Topp