Ferieplaner

Blir road trip i gode gamle Norge. Mulig vi strekker oss over grensen til Sverige eller Danmark. Tenker å prøve å kjøre etter sola :flower

Jeg er på vei hjem fra en ukes ferie i Portugal. Valgte å reise nå for å unngå verste varme og turistsesong, er nå 19+5. Det fungerte bra, var veldig passe varmemessig.
Både gubben og jeg ble riktignok matforgiftet, selv om jeg var forsiktig med det meste av mat. Men det kunne jo skjedd selv om jeg ikke var gravid også. Så noen kjipe dager der før der gikk over, men ellers fin ferie. Er jo siste ferien vår sammen bare oss to før baby kommer. [emoji4]
Resten av sommerferien vil bestå av å besøke venner og familie, så var fint med noen dager bare oss to.

Hvor i Portugal var dere? Skal selv dit (Albufeira) i juli og er veldig spent på både reise og opphold, håper det ikke blir noe matforgiftning [emoji19]

Skal to uker til Danmark i juli. Har leid hus sammen med en annen familie. Skal også ta en tur til Heide park i Tyskland. Så da «parkerer» vel jeg i skyggen og passer sekker og vesker. [emoji23] I august skal vi til Portugal med hele min familie. Skal feire mammas 70 års dag, så er 10 stk som har leid hus sammen. Blir sikkert varmt men har både basseng og aircondition så blir nok bra. [emoji4]

Vi har ingen planer om å reise til utlandet i sommer. Kanskje harrytur til Sverige. Ellers tenker vi at ferie i Norge er helt supert!

Back
Topp