Ferieplaner?

FrkLykke86

Glad i forumet
Novembergull 2017
Hva skal dere finne på i sommerferien?

Vi skal forsøke oss på bilferie med to små - gulp...!
2 åringen har en tendens til å bli bilsyk, og lillesøster er ikke sånn kjempeglad i å kjøre langt i bil, så vi har lagt opp overnatting 5 plasser, hvor vi kjører Max 3.5 time per dag. Så må vi nok ta en lengre pause inni der, og små pauser etter behov.
Vi skal innom Dyreparken i Kristiansand, så det gleder vi oss voksne til iallfall [emoji6][emoji12][emoji23]
Også håper vi på en fin og varm norsk sommer heeeele juli [emoji6]
 
Oi! Sprekt av dere å dra på bilferie da!

Vi skal nordover til vårt nykjøpte hus, og svigers nå i midten av mai.
Der skal det lages bad og gang, og det er nok av andre ting å henge fingra i på gården der. I slutten av juni skal jeg, jentene og farmora en tur til oldeforeldrene til jentene. Da skal vi fly dit og være der en ukes tid. Så skal jeg fly videre alene med jentene, for vi skal besøke mamma, og være der en uke. Etter det skal vi kjøre til Østlandet, hvor vi skal være sammen med pappaen en uke mens han jobber og 2-åringen skal være litt i bhg, og så skal jeg og jentene tilbake til svigers. Pappaen kommer etter en uke etterpå.
Vi har veldig lyst til å ta en todagers fjelltur til en turistforeningenhytte, så tror vi ender opp med å skulle det en helg.
 
Har egentlig ikke planlagt noe enda. Skal gifte oss i sommer, så går mye tid og penger til det. Regner med vi reiser litt rundt i Norge og besøker familie. Tenker at vi heller reiser utenlands til høsten :)
 
Har egentlig ikke planlagt noe enda. Skal gifte oss i sommer, så går mye tid og penger til det. Regner med vi reiser litt rundt i Norge og besøker familie. Tenker at vi heller reiser utenlands til høsten :)

Gratulerer da :)
 
Har egentlig ikke planlagt noe enda. Skal gifte oss i sommer, så går mye tid og penger til det. Regner med vi reiser litt rundt i Norge og besøker familie. Tenker at vi heller reiser utenlands til høsten :)

Gratulerer! Da er det viktigst å prioritere bryllup først [emoji6]
 
Her har vi ingen ferieplaner, mulig jeg og lille reiser til DK i bursdag, ellers skal heg jobbe noen uker i sommer :)
 
Hvordan tror du det blir å jobbe når baby er så liten da? Sikkert fint for pappaen og få litt tid med babyen [emoji4]

Her er det bare snakk om korte dager, og ikke hver dag :) pappen skal passe den enen uka han har ferie, også har jeg litt barnevakt i tillegg :) jeg håper bare vi hsr klart å innføre litt fast føde i posjoner så det blir lettere for de som passer da hu ikke tar flaske og bare pupp
Jeg gleder meg litt til å jobbe litt, men samtidig blir det litt rart [emoji28]
 
Her er det bare snakk om korte dager, og ikke hver dag :) pappen skal passe den enen uka han har ferie, også har jeg litt barnevakt i tillegg :) jeg håper bare vi hsr klart å innføre litt fast føde i posjoner så det blir lettere for de som passer da hu ikke tar flaske og bare pupp
Jeg gleder meg litt til å jobbe litt, men samtidig blir det litt rart [emoji28]

Bare å begynne med smaksprøver det, så går det nok fint det [emoji6] Kan jo ver hun tar flaske om hun måååå [emoji23][emoji12]

Skjønner godt at du gleder deg ja, godt med litt avveksling og for en kort periode.
Skal jobbe et par mnd selv i høst, så sparer jeg siste 4-5 ukene med permisjon til desember, så får jeg hele mnd sammen med barna og kan starts bhg tilvenning [emoji6]
 
Bare å begynne med smaksprøver det, så går det nok fint det [emoji6] Kan jo ver hun tar flaske om hun måååå [emoji23][emoji12]

Skjønner godt at du gleder deg ja, godt med litt avveksling og for en kort periode.
Skal jobbe et par mnd selv i høst, så sparer jeg siste 4-5 ukene med permisjon til desember, så får jeg hele mnd sammen med barna og kan starts bhg tilvenning [emoji6]

Vi har begynt med smaksprøver, men most mat er ikke en hitt her i huset [emoji28] men gir litt frukt i matsmokk da, det funker :) også har jeg begynt å introdusere litt grøt, for å se om hu vil ha :)
 
Vi har begynt med smaksprøver, men most mat er ikke en hitt her i huset [emoji28] men gir litt frukt i matsmokk da, det funker :) også har jeg begynt å introdusere litt grøt, for å se om hu vil ha :)

Har du smakt på maten selv da? Er jo ikke direkte gourmet mat med potet og gulrot [emoji23]
Ga mi middagsglass med kalkungryte og grønnsaker for første gang i går - det ble godt mottatt!
Frukt blir vel neste her [emoji6]
Grøt går ned på høykant - så lenge det er rett type [emoji12]
Så håper hun klarer seg med mormor noen timer når vi skal på konsert i juni [emoji6]
 
Har du smakt på maten selv da? Er jo ikke direkte gourmet mat med potet og gulrot [emoji23]
Ga mi middagsglass med kalkungryte og grønnsaker for første gang i går - det ble godt mottatt!
Frukt blir vel neste her [emoji6]
Grøt går ned på høykant - så lenge det er rett type [emoji12]
Så håper hun klarer seg med mormor noen timer når vi skal på konsert i juni [emoji6]

Har smakt på det ja [emoji28] skjønner at hu ikke liker konsistensen, til og med jeg brekker meg nesten [emoji23]
Grøten har hu smakt bare 2 ganger, og det er heller ikke så godt [emoji28] lager hjemmelags og hittil bare laget på havremel, så skal prøve hirseflak og maismel før jeg evt går til innkjøp av grøtpulver :)
 
Har smakt på det ja [emoji28] skjønner at hu ikke liker konsistensen, til og med jeg brekker meg nesten [emoji23]
Grøten har hu smakt bare 2 ganger, og det er heller ikke så godt [emoji28] lager hjemmelags og hittil bare laget på havremel, så skal prøve hirseflak og maismel før jeg evt går til innkjøp av grøtpulver :)

Synes det smaker utvanna gulrot jeg [emoji23][emoji85] kvalmt!

Prøvde og å lage mest mulig hjemmelaget til storebroren, men måtte innse at slaget der va tapt - han nektet å spise det og ville kun ha kjøpe mat [emoji12][emoji23]
Hirsegrøten jeg prøvde meg på var så hæsli at jeg ikke klarte spise det selv en gang [emoji87]
 
Back
Topp