Ferieplaner?

skjønner. Jeg bærer litt på storebror jeg og, eller løfter han en gang ibklandt i hvert fall. Og det blir jo en del skriving om man er med å skravler, så det er kanskje ikke så bra for deg. vi syns vi er flinke som står på da :D
Har hvert med på alle før så har hvert klar på at aldri igjen [emoji6]
 
Ullared er fantastisk! [emoji6]Har vært der de siste 3 årene, men tror ikke vi får det til i år..
I knooow! Mannen er ikkje like begeistra ;) spesielt ikkje mtp at han må ha begge ungane når eg skal prøve klede [emoji14]
 
Kunne også tenke meg det. Men vi har ikke så stor båt, så tror ikke det blir en lang tur.

Skal dere langt? Eller reiser dere dit vinden tar dere? [emoji6]
Seiler ofte der været tar oss, men akkurat i år har vi vel egentlig bestemt Sørlandet :) så kan vi rømme til mine foreldre hvis det blir helt krise :p hva slags båt har dere da?
 
Seiler ofte der været tar oss, men akkurat i år har vi vel egentlig bestemt Sørlandet :) så kan vi rømme til mine foreldre hvis det blir helt krise :p hva slags båt har dere da?

Det er vel alltid fint på Sørlandet [emoji295][emoji4]

Vi har en gammel båt på 24 fot, så den er litt liten. Men jeg var usikker på om det var seilbåt jeg ville ha. Så det var fint å prøve først [emoji4]

Planen er å kjøpe en større til neste sesong, en med ståhøyde [emoji106][emoji6] Nå har vi bare ståhøyde ved kokeplaten og toalettet, og det er ikke helt optimalt.. [emoji12]

Hva slags båt har dere?
 
Det er vel alltid fint på Sørlandet [emoji295][emoji4]

Vi har en gammel båt på 24 fot, så den er litt liten. Men jeg var usikker på om det var seilbåt jeg ville ha. Så det var fint å prøve først [emoji4]

Planen er å kjøpe en større til neste sesong, en med ståhøyde [emoji106][emoji6] Nå har vi bare ståhøyde ved kokeplaten og toalettet, og det er ikke helt optimalt.. [emoji12]

Hva slags båt har dere?
Ja, det er jo god sjanse for sol der :happy:

24 fot er ikke så veldig stort med baby nei :) men lurt å begynne i det små :)
Vi har en 34 fots, jeg måtte jobbe hardt for at ikke den skulle bli større. Samboer var liksom mer på 45 fot han :p mens jeg synes det var lurt å lære seg å seile i noe litt mindre ;) vi er begge vant til båt, men ingen eksperter :p
 
Vi skal på hyttetur til Tjøme, ellers har vi ingen store ferieplaner enda ;)
 
Reiser hjem i slutten av permisjonen, og til Troms i juli. Ellers ingen planer enda :)
 
Ja, det er jo god sjanse for sol der :happy:

24 fot er ikke så veldig stort med baby nei :) men lurt å begynne i det små :)
Vi har en 34 fots, jeg måtte jobbe hardt for at ikke den skulle bli større. Samboer var liksom mer på 45 fot han [emoji14] mens jeg synes det var lurt å lære seg å seile i noe litt mindre ;) vi er begge vant til båt, men ingen eksperter :p
Mannfolk altså.. Bigger is better! Kanskje ikkje som første båt...
 
Vi skal flytte, så ingen ferie på oss i år. Begge starter også i ny jobb, så blir nok greit med en rolig oppladning før høsten kommer!
 
Back
Topp