Ferieplaner

Ramnan78

Elsker forumet
Hvilke ferieplaner har dere?
Her blir det vel ingen spesiell ferie. Planer om å pusse opp enda litt mer av huset. Dessuten skal vi til syden på november, så vi kaller det ferietur[:D]

Her er vi ikke helt sikker enda..
Samboer starter ferien på onsdag som kommer[:)] Det blir godt...
Skal en tur på hytten til pappa og kose oss.. Så har vi snakket om vi skal prøve å komme oss til Bodø eller Mo på en liten handletur.
Ellers kommer vi nok bare til å kose oss hjemme...[:)]

Det ser ikke ut som om det blir noe ferie på oss i år heller... (har vært sammen i snart 7 år og aldri vært på ferie annet enn helgeturer) Skal pusse opp badet og kjøkkenet i sommer vi [;)]

Vi skal på østlandet å besøke fam, tante og de, stelle på grava til pappa og greier. også skal vi på hytta til mamma dem en tur også bare være hjemme å koooooooooooooose oss[:D]

Ikke så mye ferie på oss heller...[&:]

Samboer vil mye heller være her hjemme å rydde hagen (har nemlig ett gedigent hageprosjekt på gang[:)]) og ordne med nye skap og sånt til klærne våre, istedet for å bli med meg og Oliver til mine foreldre[8D] Synd for han...jeg skal ha det gøy uten han jeg...ta meg 3-4 pils eller flere nede på brygga i sommerværet[:)] Skal nemlig til min hjemplass på torsdag...skal hilse på onkelen og tanten min som jeg ikke har hilst på siden 1998[:-] De bor nemlig i Haugesund til vanlig...men så skulle de nordover til den eldste datteren sin og stikker derfor innom en tur, så da skulle jeg benytte sjansen[:)] Og samtidig skal jeg hilse på en gammel venninne som kommer allerede i morgen i sommerhuset deres rett ved der mine foreldre bor...også har hun en liten en i magen sin...22 uker på vei[:D][:D][:D]

Vel, litt om mitt det[:)]

Vi skal på hyttetur med svigerinna mi, forloveden hennes og gogutten deres[:D]

Vi skal til min familie på østlandet. Reiser på lørdag[:D][:D]

vi var på tur til danmark:)

Vi har ingen store planer.... Men har tengt oss en tur på østlande og besøke venner og familie! Ellers tar vi d litt som d kommer[:D]

Ingenting i sommer eller gjerne litt på hytta men skal
til København i okt[;)]

Back
Topp