Ferieplaner

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Hvilke ferieplanleggingen har dere i sommer?

Er det mange som har hatt allerede?

Eline dro på sin første ferie uten oss idag, og skal være borte en uke. Så skal jeg og samboern kjøre etter og ha to uker Norgesferie :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har vært 2 uker sykemeldt og 5 uker ferie.
Har en uke igjen. Da skal jeg til dyreparken og bo på hotell. Og til helgen er det kaninstevne
også er det tilbake på jobben igjen.

Vi skal flytte og pusse opp så her er det ingen planer :)

❤️Februar 2015❤️

Jeg jobber og har jobbet HELE sommeren :( Har fri første uka i august bare, men da skal vi bort heldigvis :) Hellas! :)

Har hatt to uker med biltur nedover Europa. Skal snart ha 2 nye uker, i båten vår :-) Da skal vi i retning Hardanger og Bømlo :-)

Venter en liten i februar ❤️

Har vært 3 uker i USA nå. Reiser hjem i morgen kveld, lander søndag og på nattevakt mandag. Juhu. :)

-iPhone appen-

Ingen planer, er sykemeldt så bor på sofaen med kvalme...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Mye forskjellig altså :) Jeg håper også på å få tatt en tur til Dyreparken i løpet av de to ukene med ferie vi har :)

Jeg og Eline har allerede egentlig hatt ferie, vi dro på jentetur til DisneyWorld i Orlando i mars :) jeg ville ta henne med før vi skulle prøve på nr to, bare en egen prinsessetur.
Jeg har jobba i den norske paviljongen for 10 år siden faktisk, så det var litt som å komme hjem :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har ferie siste halvdel av august og første uka i september, men har ingen konkrete planer foreløpig. Det kommer an på kvalmen min, om den ikke bedrer seg så skal iallefall ikke jeg noe sted som helst.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi har ferie siste halvdel av august og første uka i september, men har ingen konkrete planer foreløpig. Det kommer an på kvalmen min, om den ikke bedrer seg så skal iallefall ikke jeg noe sted som helst.

Hvor langt er du på vei? Min forsvant helt ved uke 9-10. håper den gjør det for deg også :)

Ingen planer, er sykemeldt så bor på sofaen med kvalme...

Uff, god bedring.. håper den snart forsvinner for deg. så du kan nyte sommer :)
hos meg er den helt borte nå. slitter mer med magesmerter.

Hvor langt er du på vei? Min forsvant helt ved uke 9-10. håper den gjør det for deg også :)

Er 11+4 i dag. I begynnelsen av denne uka var det bedre et par dager, men så kom kvalmen tilbake. Er veldig klar for å bli i mer normal form igjen! Satser på at det er bedre om en ukes tid :)

Uff, god bedring.. håper den snart forsvinner for deg. så du kan nyte sommer :)
hos meg er den helt borte nå. slitter mer med magesmerter.

Er så verdt det så det går bra :) har mye magevondt her også særlig på kvelden/natta.

Er i Danmark nå.

Vi har vært på ferie :-) litt ferie i Norge og på cruise med colorline :) siste uken har jeg tilbrakt på sofaen med kvalme, men idag har jeg heldigvis vært mye bedre så satser på at det holder seg slik så vi kan nyte de siste ferie dagene :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Norgesferie :-) Blir litt kjøring, men det er kos :-) Er på Lillehammer nå, skal hjem til møre igjen i morgen før vi drar sørover igjen om ei uke :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er i Danmark nå.. Vært hjemme og gjort unna div husarbeid de første to ukene. (Samboer gjorde mest, siden jeg ble så fort kvalm) sitter nå å venter på at frokosten på hotellet skal åpne :)

Har bonus perm med guttungen nå, pappaen har nettopp hatt 3 mnd hjemme. Så vi har ferie i aug/sept4 uker. Reiser til Kreta 30 august:)

Har vært i Spania en uke, deretter hadde vi en uke hjemme og en uke ferie på hytta som ligger på Vestlandet. :) vi driver å pusser opp nå,men håper på å få til en liten kjæresteweekend i København i løpet av august/ september. :)

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Har vært ei uga i kongsberg. . Ei uga i danmark og ett par dager i kristiansand. .. eg og guttungen reise te kreta ei uga om 3 uker :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp