Ferieplaner

Ida82

Forumet er livet
Skal dere på tur? Vi skal til Tyrkia[:)] Gleder meg kjempe mye!!!

ååååh så digg.. næææh vi har andre planer i år vettu ida [8D]
hysjpysj [:D]

Tyrkia ja, der kunne vi også gjerne ha vært........men men en uke i Danmark må være godt nok for oss[;)] Er så heldig at foreldrene mine spanderer tur på mine søsken og meg med familier. Så gleder oss masse. Ellers blir det mange turer til hytta i Grimstad, og en telt tur til Sverige i løpet av sommeren. Ungene synes det er sååååååååååå gøy å sove i telt[:D]

ORIGINAL: Ida82

Skal dere på tur? Vi skal til Tyrkia[:)] Gleder meg kjempe mye!!!

hvor i tyrkia da??? vi var på ferie der i 06.
i en forholdsvis liten by som heter Side, ligger ganske midt mellom Antalya og Alanja om jeg ikke husker helt feil.

Skal ikke på no planlagt ferie i sommer... har en bolle i ovnen som nesten er ferdig "stekt" til sommeren...
skal i bryllup 1mnd før termin... og tar en el 2 ekstra netter på hotell... så blir på ei måte en litten kjærlighetsferie i samme slengen!
ellers håper jeg vi får endel overnattingsbesøk fra fjern og nær. og kanskje at vi får tatt non turer med båten.

Vi kom jo igjen fra Tenerife i begynnelsen av april, så har på en måte hatt ferie vi! Men i sommer skal vi nok nedover til Tønsberg å besøke søstra mi og familien! Ellers har vi ikke store planer! [:)] Tar det som det kommer da!
Har allerede bestilt oss ny sydentur til mars neste år vi, så blir dette som blir høydepunktet i løpet av året for oss, en årlig 2 ukers ferie på Tenerife![:D]

Har ikkje bestemt oss enda om me skal på tur eller berre vere heime. Men har snakka om Hundersfossen og Langedrag.......

Her er planen å leie campingvogn og kjøre ned til Dyreparken i Kristiansand, kanskje en svipptur innom sverige og så til Sommerland i Bø [:)] Ellers skal vi bare nyte den første sommeren vi har terrasse og hage som vi kan boltre oss i [:D]

Rødtopp: Du får si i fra når, så kan vi få til et treff her nede [;)] Hehehe

@dnim: God norsk ferie kan nesten være best!!! Har sjøl lyst å dra til hunderfossen!!!

MyAngel: Ja dere har jo nettopp vært i "syden"[:)] Er veldig deilig å ha noe å glede seg til! Sjøl har vi ikke hatt en ordentlig ferie på leeeeeeeeeeeeeenge! Så dette skal bli godt!

LadyAmKnøtt2påvei: Vi skal til Alanya[:)] Hvordan var det i Side da??? Var egentlig litt skeptisk til Tyrkia, men har visst kommet en ny lov som kan straffe overinnpåslitne selgere. Blir vel kos med en liten kjærlighetstur på dere da[:)]

Loeve: Danmark er jo kjempe kos å dra til. De har så fine strender! Og du er så flink å ta med ungan på telttur!

Lillsnuppa: Jupp æ vett[;)] SPennende!!! HUSK å informer meg hva som skjer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:)]

Vi drar 4 uker til spania, og midt inni der gifter vi oss også. Blir ca 65 gjester, masse god mat og ikke minst drikke ;) Gleder meg :)

ORIGINAL: flotte

Vi drar 4 uker til spania, og midt inni der gifter vi oss også. Blir ca 65 gjester, masse god mat og ikke minst drikke ;) Gleder meg :)

Oi så spennende!!!!!!!! Hørtes kjempe koselig ut[:)]

@dnim: God norsk ferie kan nesten være best!!! Har sjøl lyst å dra til hunderfossen!!!

MyAngel: Ja dere har jo nettopp vært i "syden"[:)] Er veldig deilig å ha noe å glede seg til! Sjøl har vi ikke hatt en ordentlig ferie på leeeeeeeeeeeeeenge! Så dette skal bli godt!

LadyAmKnøtt2påvei: Vi skal til Alanya[:)] Hvordan var det i Side da??? Var egentlig litt skeptisk til Tyrkia, men har visst kommet en ny lov som kan straffe overinnpåslitne selgere. Blir vel kos med en liten kjærlighetstur på dere da[:)]

Loeve: Danmark er jo kjempe kos å dra til. De har så fine strender! Og du er så flink å ta med ungan på telttur!

Lillsnuppa: Jupp æ vett[;)] SPennende!!! HUSK å informer meg hva som skjer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:)]

Det kan jeg vet du :) Det hadde vært gøy da :)

ORIGINAL: Rødtopp86

Det kan jeg vet du :) Det hadde vært gøy da :)

JAAAAAAA BRA!!!!!!!!!! men da må du sikkert si i fra i litt god tid, sånn at alle får tid til å hive seg med[:D][:)] Blir jo kjempe gøy!!!

Side var lite og koselig, v unntak av endel av selgerene ja.... bodde på et lite hotell som lå nede v vannet. koselige ansatte der og go mat. ble abla(storesøster) til en av servitørene... og gubben ble hans abi(storebror).
Var grusomt varmt dah... så bodde i vannet el basenget mye av tida[:D]

og blir kos med en liten tur i sommer... mulig vi finner på noe anna oxo... men kommer ikke til å planlegge no store greier.

jepp, vi skal 2 uker til spania:) og så blir det et par uker på hytta også:)
jeg skal begynne i ny jobb 1 juni, så jeg regner med det blir passe hektisk og mye å sette seg inn i.. da blir det godt å sette seg på flyet til sol og varme i slutten av august!!:)

De eneste konkrete ferieplanene vi har for i sommer er at vi skal en ukes tid til sørlandet, mannen har familie der nede[:)] Og i løpet av den uken skal vi en tur i dyreparken, tror nok Jonas kommer til å synes at det er stas.... Sydenturen sparer vi til høsten, skal 2 uker til utlandet i september/oktober men vet ikke helt hvor enda[;)] 

vi har ingen store planer. Jeg har termin i begynnelsen av juni så det blir ikke annet enn hytteturer til mamma og pappa sin hytte eller til svigers hytte[:)]

Leon er i Tyrkia nå med pappaen sin, mens jeg er hjemme og leser til eksamen. Ellers så skal vi to uker til Danmark i midten av juli. Også mulig vi tar en sydentur i slutten av juni/begynnelsen av juli hvis det er noe ledig. Har ferie fra 2 juni til 13 august i år så må finne på litt gøy da!

Back
Topp