Ferieplaner for sommeren?!

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Er det noen av dere som har lagt planer for sommerferien??

Vi skal ha sein ferie i sommer, siste to ukene i juli og første i august. Litt lyst på en utenlandstur, men ikke noen konkrete planer enda... Meste sommer blir nok ikke det like lett.... :-)

Her er sommerferien ferdig planlagt :) en uke til Barcelona i slutten av juni (håndballturnering med laget eg er trener for) og en uke til Oulu i Finland i slutten av juli med samboeren og ett vennepar av oss. Turen til Finland blir biltur :p kjenner jeg grugleder meg allerede :D

Sent from my iPhone using BV Forum

lite konkrete planer. flytter 100 mil i slutten av mai, og mannen begynner ny jobb 1 juni. men vi skal småturer hjem til familie,ett slektstreff,ett bryllup.ellers trooor jeg at vi drar noen dager til østersund i dyrepark og badeland. det er bare 3 timers kjøring fra vårt nye hjemsted. lang ferie blir det nok om ett år,ser for oss en mnd i asia med mini og storebror :)

Lite faste planer enda. Har lyst å se an formen litt... Sist slet jeg veldig med bekkenløsning så da var det best å være hjemme :-)
Forresten trenger det ikke være så vanskelig å dra på ferie med baby. Personlig syns jeg det var lettere enn gravid med bekkenløsning :-p

Skal til Spania, Frankrike og Italia om ca 1 måned!! Gleder meg masse:D ....men gruer meg til å ikke kunne spise iskrem, salater, gode oster, egg, ingen isbiter i drikken osv :(

Vi reiser til Hellas 1. juni :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Skal til Spania, Frankrike og Italia om ca 1 måned!! Gleder meg masse:D ....men gruer meg til å ikke kunne spise iskrem, salater, gode oster, egg, ingen isbiter i drikken osv :(

Sånt som gjør meg litt skeptisk til å reise, mye å tenke på....

Vi reiser 7 uker til Indonesia om formen tillater det. Skal bli herlig med total avslapping. Gleder meg;)

Vi drar til Usa i slutten av juni. Først skal vi være noen dager i New York og deretter 2 uker i Florida :-) gleder meg masse,men er litt spent på flyturen hjem. Er 24 uker på vei da og flyturen er på ca 9 timer. Satser på at det går fint om jeg er flink til å drikke mye og bruke støttestrømper!

Pga ny jobb, så blir det hjemmeferie med spontanturer her og masse besøk av svigerfamilien.. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skal til Spania en uke i slutten av juli. :-) Besteforeldrene til typen har leilighet der og foreldrene hans skal dit samtidig, så alt vi betaler er flybilletter. De spanderer alt av mat. ;-) Billig tur er kjekt når man skal ha så mye utstyr til den lille + at vi pusser opp huset vi kjøpte i fjor.

Skulle egentlig på bilferie til Danmark her, men nå endret vi planer. Så isteden for x antall timer i bil, endte vi opp med en tur på 3, 5 t :) Ungene ble heldigvis med på dette, da vi legger inn en ekstra tur til familie i hovedstaden litt tidligere. Flaks for meg :)

Her blir det sikkert bare hjemmeferie og forhåpentligvis flytting :) Satser på en skikkelig ferie neste år, med storgutt og litenbaby ;)

Fly til London, biltur i sør-England, Paris i noen dager, så Milano og biltur i nord-Italia. Hjem til et vennebryllup og en uke foreløpig uten planer... Blir bra tror jeg :dance008

Vi skal til et feriesenter i Silkeborg i Danmark, veldig spent på om det er midt i blinken for 6 åringen. Så et par dager i Ålborg etterpå, og hytteferie på sørlandet.

Vi har ikke fastspikret noe enda.. Blir nok økonomien som bestemmer. Nettopp flyttet i nytt hus og da er det mye som må kjøpes inn :) Men hadde ikke vært feil med en tur til Venezia eller Paris f.eks ^^

I Italia skal du ikke bekymre deg for isen.
Gelato er ikke laget med melk :)
For sikkerhetsskyld kan du spørre, men svært få bruker melk og da informerer de om det. :)

Vi skal være hjemme i sommer. Hvis formen min er bra tar vi kanskje noen kortere turer i området her og jeg håper jeg er i form til å være med på telttur :)

I Italia skal du ikke bekymre deg for isen.
Gelato er ikke laget med melk :)
For sikkerhetsskyld kan du spørre, men svært få bruker melk og da informerer de om det. :)

Etter å ha forhørt meg litt rundt så er det ikke bare melka som er ett problem, men det at de bruker rå egg også... :(

Back
Topp