Ferieplaner 2016?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Vi er påmeldt en tur med Firmaet til budapest i Juli, det er en lang weekend men regner med det ikke skal være noe problemer, foreldrene mine skal også bli med:)
så vurderer vi en familietur til gran canaria i august sammen med min bror og tantebarna:) regner med det blir koslig:)

Vi skal på hytta!! :)

Vi skal være hos slektning i Hellas i 3-4 uker på sensommeren :-) Har reist med knøtt før, og ganske kjent dit vi skal så ser ikke på det som noe problem. Blir deilig. Naken baby i UV telt i skyggen❤️ Det er koselig det :-)

Kommer til å holde oss hjemme. Dvs sambo skal på intet mindre enn 3 turer, en med jobb, en med en frivillig festival han sitter i styret til, og et utdrikingslag. Jeg er dritsur pga dette, for det er jeg som liker best å reise av oss to. Men jeg må holde meg hjemme hele neste år, pga økonomi osv. Kommer til å få brakkesyke. :p
Du får reise på ferie til Kristiansand :P tihi :P

Vi kommer nok til å dra til min familie i Danmark :)
Så vil vel gubben til hytta og. Jeg er ikke fæn av fjellhytter på sommeren, men blir vel greit for å komme oss bort litt :)

Vi har blitt enige om at vi reiser annet hvert år til Hellas. Siden vi var der nå i august, så blir lillebror 1,5 når vi reiser neste gang.

Vi har lyst på norgesferie, men jeg er så ekstremt glad i sol og varme, så kanskje vi får til det også. Ellers får jeg ta med min mor og den lille på tur kanskje. Time will show! ;)

Storesøster er født i februar den sommeren var vi 3 måneder i Tyrkia, blir det samme nå om mulig enda lenger..

Storesøster er født i februar den sommeren var vi 3 måneder i Tyrkia, blir det samme nå om mulig enda lenger..
Oi så lenge som 3 måneder eller lenger i Tyrkia? ☺ Har dere familie der da eller hva gjør dere der så lenge? ☺

Ja mannen er tyrkisk så derfor, besøker familie over hele landet der også ha ferie innimellom.. Deilig.
Det forklarer lengden på oppholdet veldig godt! ☺ Da blir det jo en helt naturlig grunn at dere vil dit og vise frem nye babyen ☺

Høres kjempe deilig ut :) her er jeg fortsatt skremt etter storesøster sin kolikk så tror ikke vi tør å ta den sjansen :(

Høres kjempe deilig ut :) her er jeg fortsatt skremt etter storesøster sin kolikk så tror ikke vi tør å ta den sjansen :(
Ikke skrem meg sånn da..Hehe. Vi mål uansett da broren til gubben skal gifte seg, håper det går like smertefritt som sist :)

Min beste venninne gifter seg i Portugal i mai, og jeg er forlover. Så planen er å reise dit med lillegutt. Litt tidligere i livet hans enn ønsket, men håper det blir fint allikevel :) Vi har bestilt alt allerede, men er åpne på at vi må ta det litt som det kommer. Får han kolikk, er syk eller annet så avbestiller vi. Regner med vi får igjen på reiseforsikringen dersom vi har en lege som kan bekrefte at vi ikke kan dra.

Vi skal på camping i Sverige hvertfall:) også er det snakk om å prøve å få til en sydentur på høsten, men først må vi se om vi klarer å spare nok penger:)

For oss blir det luksus å ha ferie i en måned samtidig ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal til Sør-Afrika i April. Er en tur jeg har fått gjennom selskapet jeg samarbeider med, så vi tar med oss minstemann, mens de to eldste blir hjemme med besteforeldre :) Vi har spurt ift vaksiner etc, og alle sier at det bare er å reise, siden Sør-Afrika er som et europeisk land :)

Ellers tenkte vi oss til Kristiansand dyrepark til sommeren, og har også veldig lyst til å leie et hus/leilighet i Kroatia noen uker :) Vi får se hva det blir til. Må snart bestille i såfall :) Foruten om det blir det late dager på hytta tenker jeg :)

Back
Topp