Ferieplaner 2016?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Har dere planlagt? Vi drar alltid til syden eller lignende, bestiller som regel i des/jan. Men nå har vi jo en liten en å tenke på så er veldig usikker på om vi tør å planlegge noe.

Hva med dere?

Vi kommer ikke til å bestille noe - men kommer til å prioritere å få besøkt familien min i Danmark til sommeren. Ellers ingen planer. Skal ikke utenlands hvertfall :-) Har et bryllup vi må prioritere litt økonomisk som kommer i august og :)

Vi har svært lyst til å reise til syden med mini:) Reise midt i skoleåret. For jeg er lærer, så er eneste gangen vi kan ta en billig sydentur! Ellers blir det bare i fellesferien :(

Jeg tenker å reise til Spania i mai ca, besøke venner der. Da blir det nok bare meg og lillingen!
Til sommeren blir det nok norgesferie slik vi pleier, med å reise på hytta:)

Vi hadde veldig lyst til å dra på sydentur, bestemte oss egentlig i sommer, men ser nå at pengene ikke strekker så mye som vi hadde håpet, men da blir det uansett en tur til sverige eller danmark. Muligens danmark i år... Noen dager så vi får besøkt legoland blant annet.

Storesøster hadde kolikk og er gla vi ikke bestilte noe tur den gang, men kjenner jeg har kjempelyst nå... Leker litt med tanken på en "mamma og storesøster" tur :) haddw jo vært helt supert. Men skummelt og skulle dra fra mannen og mini alene en uke...

Kommer til å holde oss hjemme. Dvs sambo skal på intet mindre enn 3 turer, en med jobb, en med en frivillig festival han sitter i styret til, og et utdrikingslag. Jeg er dritsur pga dette, for det er jeg som liker best å reise av oss to. Men jeg må holde meg hjemme hele neste år, pga økonomi osv. Kommer til å få brakkesyke. :p

Skal ikke bestille noe. :) Lenge siden vi har vært i Syden så det hadde vært gøy å fått det til, men da tror jeg det blir mer mot høsten... (Får vel ferie da) Vi får se det an. :) De to siste årene har vi kun vært hjemme eller på hytta til familien til samboern, veldig koselig det og:)

Last edited:
Vi planlegger Norgesferie ;)
Må vel reise rundt for å vise fram bøtta, sånn at vi ikke har huset fullt hele sommeren!

For meg er ikke ferie noe som assosieres med sydentur for å si det sånn.
Vi planlegger lite, annet enn at vi veit vi skal til sørlandet og besøke familien til mannen og da tar vi dyreparken i samme slengen.
Det blir en obligatorisk tur til bø for å besøke besteforeldrene til snuppa på Beverøya og da tar vi sommarland i samme sleng.

For meg er det ikke så viktig å reise så langt, sålenge vi gjør noe som en familie og lager opplevelser for ungene...det være seg å campe i telt i hagen til farmor og farfar, selv om de bare bor 3 min unna med bil ;)

Vi skal til Kroatia i 2 uker, mine foreldre har invitert oss med til et feriehus, så tenker at det skal gå greit :)

Skulle egentlig reist til Tyskland på vismakingstur men pga at jeg er blitt gravid igjen så blir det ikke noe av pga vaksiner osv.
Får se hva vi ender opp med :-)

Vil til Spania. Får se når vi reiser. Han må ta ferie i juli, men jeg og lille bebis kan jo reise før :)

Nei, med en liten baby og 2 til under 5 år så blir d rolig, familie besøk å lignende;)

Mulig vi skal leie en leilighet i Sverige eller Danmark, men vi får se hvordan det blir

Vi skal til Bergen for å besøke familien til samboeren :) litt usikker på hvordan vi skal gjøre det siden det er langt å kjøre for ei lita på noen mnd :) mulig det blir tog :)

Kanskje Kristiansand med familien min :-) Da blir vi 8 voksne på 6 barn, så jeg tror det skal gå fint :-) Tar det nok i juni eller august for å unngå fellesferien :-)

Vi kommer til å være mest mulig på campingen (om været tillater det), også blir det en liten tur til Kristiansand :) Ellers planlegger vi 2 uker til Lanzarote i november/desember sammen med foreldrene mine :)

Bestiller ikke. Tar det som det kommer. Men så pleier ikke vi å ta sånne ferier uansett da.. :)

Pleier å reise 2 eller 3 uker sørover hvert år i august/september, men siden dette er vårt første barn kan det godt tenkes at det ikke blir noen tur sørover neste år.. Vi får nå se hvordan alt blir og hva som frister etterhvert! ☺ Kanskje blir det Danmark eller Sverige et sted også, mange fine steder å feriere på der.. ☺

Back
Topp