pewsie Forumet er livet 3 Jun 2008 #2 Både og... Har fått fra NAV og den ene arbeidsplassen min... Får i løpet av de neste dagene fra andre jobben min [:)] Men trykte på ja..
Både og... Har fått fra NAV og den ene arbeidsplassen min... Får i løpet av de neste dagene fra andre jobben min [:)] Men trykte på ja..
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 3 Jun 2008 #3 Sjekka nå, ingenting er kommet. Vet ikke helt når de kommer, blir vel 1. juli da. De jeg jobbet for før kjører lønn ca. den 1. hver måned.
Sjekka nå, ingenting er kommet. Vet ikke helt når de kommer, blir vel 1. juli da. De jeg jobbet for før kjører lønn ca. den 1. hver måned.
BaileysTøsa Forumet er livet 3 Jun 2008 #4 Jepp, og de er brukt på alt annet enn ferie[&:] fikk ikke så mye siden jeg bytta jobb i oktober[:)]
Tyte Glad i forumet 3 Jun 2008 #5 Har fått feriepenger fra NAV, men fra jobben får jeg de den 12. denne måneden.[:D]
Lejonet Gift med forumet 3 Jun 2008 #6 skal vel komme nå den 12. for meg...håper jeg da. Sist jeg var i permisjon ble det masse tull...[:-]