Feriepenger

Bøllefrøimagen

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Fokk sånn årsoppgave fra nav her om dagen, var ikke mye feiepenge å få derfra gett[:-][:-][:-][:-]

Men det jeg lurer på da, jeg fikk jo svangerskapspenger. De pengene ble utbetalt av arbeidsplassen min, så fikk de penge fra nav.
Får jeg feriepenger fra arbeidsplassen min også da? Av de svangerskapspengene mener jeg..

Det skal du få., det er det som er bra med å få utbetalt fra arbeidsplassen! De betaler nemmelig mye mer feriepenger enn nav![:D]

Haha, jeg satt akkurat og tenkte på det samme, og snakket nettopp med damen på lønningskontoret vårt. Du skal ha feriepenger for månedene Januar2010-August2010(eller til da du gikk ut i perm)

Og så får du feriepenger fra NAV for de første 15 (?) ukene av permisjonen.

Det er en fordel å få lønna utbetalt av arb.plassen ja, får mer feriepenger da enn hvis en får pengene direkte fra nav [:)]

ORIGINAL: Miss_Universum

Haha, jeg satt akkurat og tenkte på det samme, og snakket nettopp med damen på lønningskontoret vårt. Du skal ha feriepenger for månedene Januar2010-August2010(eller til da du gikk ut i perm)

Åh, så bra[:D]
*tror jeg ringer lønningskontoret og hører hvor mye det er snakk om*
Kanskje trenger jeg ikke å begynne i jbb før august da[:D]
Det var ikke mange kronene jeg fikk fa nav for å si det sånn[:-]

ORIGINAL: Miss_Universum

D e hvis du får foreldrepengene fra nav ja, men hvis du får utbetalt fra arbeidsgiver, og di får refusjon fra nav, så ska du ha feriepenger for heile 2010[:)]

Back
Topp