feriepenger nav.

gullungenmin

Forelsket i forumet
Kommer de på mine ubetaler på nav.no?

feriepengene ble da utbetalt tidligere i år? nav betaler ikke ved ferie såvidt jeg forsto, men de skal på komme på utbetalings siden du logger inn med min id... mener jeg nok så sikkert

august11 skrev:
feriepengene ble da utbetalt tidligere i år? nav betaler ikke ved ferie såvidt jeg forsto, men de skal på komme på utbetalings siden du logger inn med min id... mener jeg nok så sikkert

nope, ferie penger blir utbetalt før den 28. Mai fra NAV!

Så de pengene jeg fikk fra NAV, merket feriepenger, mye tidligere i år... hvilke penger var det dersom det ikke var feriepengene?

august11 skrev:
Så de pengene jeg fikk fra NAV, merket feriepenger, mye tidligere i år... hvilke penger var det dersom det ikke var feriepengene?

Kommer ann på hva man skal ha feriepenger for.
De som har vært sykemeldt i fjor vil få feriepengene nå i mai... mens det var noen andre som fikk i januar/februar

Det er noen få ytelser man får ferie penger av i januar eller februar, mens svangerskap/foreldre og sykepenger får man litt ferie penger av i mai!

Innen 31 mai sto det på nav..

feriepenger for sykepenger utbet. i 2010,utbet i slutten av mai og beg av juni 2011

Nå sto det ingenting i første innlegg om hva feriepengene kom fra, så BEKLAGER DA... Men i mitt tilfelle hadde jeg riktig. Jeg har fått mine feriepenger, og jeg fikk de i februar, så ikke kom her å si at jeg hadde feil på det punktet :)

Back
Topp