Feriemodus!!!

Persilla

Gift med forumet
Jeg er virkelig gått over til feriemodus om dagen...på jobben er jeg ganske umotivert, og går bare å teller ned til ferie...og det er to uker til enda....
...egentlig ganske slitsomt å gå sånn også...merker at humøret og tolmodigheten overfor både voksne og barn blir dårligere....[:'(]

Flere??

har ferie helt til juli da begynner jeg for fullt og jobbe, men har ikke særlig lyst[8|]
men må om jeg skal ha krav på mammaperm 1 år

jeg har hatt 2 uker ferie alt.. men venter på de neste 2..hehe.. i slutten av juli. Det er helt normalt og gå i feriemodus.. alltid lange og slitsomme de siste dagene før ferien..

hehe... joda, det kommer sigende... håper bare det blir like deilig med ferie som jeg tror...[:D]

Jeg har visst 43 dager ferie tilgode hi hi. Skal ta 3 uker men så har jeg lyst til å jobbe litt før ny perm så jeg håper jeg får overført 2 uker og betalt for resten.

ORIGINAL: Lille Persille1.gang

Jeg er virkelig gått over til feriemodus om dagen...på jobben er jeg ganske umotivert, og går bare å teller ned til ferie...og det er to uker til enda....
...egentlig ganske slitsomt å gå sånn også...merker at humøret og tolmodigheten overfor både voksne og barn blir dårligere....[:'(]

Flere??

Fatter veldig godt hva du mener. Er sååå klar for ferie! Er jo ikke motivert på jobb i d heile tatt. Skal ikke ha ferie før i uke 29 og 30. Tenkte å ta meg en uke fri litt før permisjon også [;)] Men blir vell kanksje litt bedre på jobben etter fredag denne uken. Sjefene reiser på ferie i 3 uker [:)] Slepper alt maset [:D] hehe..

Hei hei
henger meg på deres feriemodus... Jeg var klar til å jobbe enda to uker før min ferie slo til, men så var jeg hos legen som sykemeldte meg frem til fødselen... [:'(]  Grunnet lavt blodtrykk og vonde hofter, så det ser ut som om jeg har tatt en tidlig ferie [8D]  Det er nå jeg er glad for at jeg skal gå gravid i sommer og ikke i vinter.. [8D] mye mer å finne på nå når det er varmt og godt [:D]   God sommer til dere alle sammen  [:D]

blir bare mer og mer i feriemodus for hver dag som går[:)][:)]
ikke lenge igjen!!! bare to uker[:)][:)] er så dritt lei å jobbe,bare rot på jobben.. men må jo jobbe mest mulig så jeg får greit med penger i permisjonen..

Back
Topp