Feriehus i Danmark?

Sleepwalker

Elsker forumet
Noen som har leid hus i Danmark? Vurderer å reise til sommeren. Hvor er det fint å bo? Aktiviteter for barna (3 og 6 år). Gjerne linker! :)

Bo på østkysten, mellom Frederikshavn og Skagen. Jeg ferierte mye der som barn. Mine foreldre la sin elsk på et område som heter Bratten Strand. Kan høre med dem hvilket utleiefirma de brukte:)

Vi var i Ebeltoft. Veldig fint sted:)

Familien har sommerhus i juelsminde og jeg personlig elsker den lille havnebyen. Er i nærheten av veijle, horsens og billund. Ikke langt til shopping, Legoland og Løveparken :)

Vi har hus rett utenfor frederikshavn. Anbefaler fr.havn. the reef (badeland) palmestranda, føtex og koselig å handle i gatene der :) å dra til sæby. Nydelig om sommeren :-)

Vi var på vestkysten i fjor, i bork havn. Litt forblåst og kjølig sted, men likevel så bra at jeg absolutt vil anbefale stedet til andre! Vi leide gjennom nova sol. :)

Novasol brukte vi mye. Håper du finner en fin plass. I det område jeg snakker om finnes det et sted som heter farm fun. Der kan unga kose med kaniner og mate geiter. Og se dyr man ikke ser så ofte ellers. Syns hvertfall det var gøy:)
Skal sjekke opp i det, høres veldig bra ut! :)

Hvor anbefales det å bo når vi skal til legoland?

Vi har bodd i/ved ebeltoft. Veldig koselig! Og mener det er overkommelig å kjøre til de fleste plasser derifra, Legoland, djurs sommarland osv..

Bornholm!

Fanø er også fint, selv skal vi til Samsøe.

Ebeltoft anbefaler jeg. Rundt 30 min (om ikke mindre) kjøretur til Djurs sommerland, Ree park safari 15 min kjøretur (safari/dyrepark), vi var og i Legoland, et stykke å kjøre, men der er så fine veier at det er ingen problem., pluss masse annet ikke lange kjøreturene unna. Ebeltoft er en koselig liten by:)

Vi leide hus i Ebeltoft i fjor sommer. Nydelig plass, mange attraksjoner i grei avstand. Djurs Sommarland, Ree Safaripark, Legoland, Kattegatcentret og mye mer. Dagsutfart til København. Kommer nok til å dra tilbake der en gang.

Ebeltoft anbefaler jeg. Rundt 30 min (om ikke mindre) kjøretur til Djurs sommerland, Ree park safari 15 min kjøretur (safari/dyrepark), vi var og i Legoland, et stykke å kjøre, men der er så fine veier at det er ingen problem., pluss masse annet ikke lange kjøreturene unna. Ebeltoft er en koselig liten by:)
Hvor langt var det å kjøre til legoland da?

Back
Topp