Feriehus i Danmark

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Svigermor vil ha oss med på å leie Feriehus i Danmark nær legoland neste sommer.

Jeg har aldri gjort noe sånt før så vet ikke helt hvordan det er. Har heller ikke vært i Danmark på den måten.

Det er snakk om juli. Jeg er et sydenmenneske og vil egentlig til syden.. Pga varmen, strand, oppvask og klesvask fri, spise ute osv.
Det er ferie for meg.

Man kan vel risikere en uke med regn der? Vil tro det er betraktelig større sjanse for det der enn i syden?

Har noen leid feriehus i Danmark og vil fortelle litt om det? Var været fint? Varmt nok til å besøke en strand og bade?

Sent from my iPhone using BV Forum

Et vennepar av oss pleier å leie feriehus i Danmark hver sommer i 3 uker. De storkoser seg. Strandturer, bading, tivoli, sykkelturer ++. Jeg har såå lyst til det selv :) :) Går jo an å supplere med en uke i syden etterpå?

Et vennepar av oss pleier å leie feriehus i Danmark hver sommer i 3 uker. De storkoser seg. Strandturer, bading, tivoli, sykkelturer ++. Jeg har såå lyst til det selv :) :) Går jo an å supplere med en uke i syden etterpå?

Det høres kanskje ikke så verst ut. Hadde vi bare hatt råd til begge deler så;)

Jeg syns det er kjempekoselig å leie feriehus i danmark. Gjorde det en del da jeg var liten. Og i år hadde jeg med barna mine. De storkoste seg, og vi bada mye på stranda, var på tivoli, dyreparker. Det er såklart en sjans for at det kan bli regnvær. Men anbefaler det hvertfall! :)

Vi har gjort det mange ganger som barn, jeg har bare gode minner!
Har kjempelyst å leie hus i Danmark nå som vi har fått barn.

Åååjada. Jeg var med svigerfamilien en uke til Danmark i forfjor. De hadde leid et svært hus med 8 soverom og basseng som vi storkoste oss rundt. Vi reiste første uka i august. Hadde ok vær hele uken, men det vil jo være større risiko for dårlig vær enn sydligere strøk, naturlig nok.

Men den uka var iallefall toppers. Vi bodde på en liten koselig plass som het Blåvand. Hele gjengen leide sykler, og de ble godt brukt. Vi syklet rundt og koste oss på dagen. Stranda, byen, småshopping, badeland, lunch, dyrepark, bowling, restauranter osv. Vi var til og med på spa. Fantastisk. Vi hadde jo også en obligatorisk dag i Legoland. Var vel en times kjøretur. Klager ikke på den uka altså :-)

Vi har leid hus neste hvert år siste 8 årene, jeg elsker å feriere i Danmark. Vi har strokost oss med strandliv, diverse parker ++

Åååjada. Jeg var med svigerfamilien en uke til Danmark i forfjor. De hadde leid et svært hus med 8 soverom og basseng som vi storkoste oss rundt. Vi reiste første uka i august. Hadde ok vær hele uken, men det vil jo være større risiko for dårlig vær enn sydligere strøk, naturlig nok.

Men den uka var iallefall toppers. Vi bodde på en liten koselig plass som het Blåvand. Hele gjengen leide sykler, og de ble godt brukt. Vi syklet rundt og koste oss på dagen. Stranda, byen, småshopping, badeland, lunch, dyrepark, bowling, restauranter osv. Vi var til og med på spa. Fantastisk. Vi hadde jo også en obligatorisk dag i Legoland. Var vel en times kjøretur. Klager ikke på den uka altså :-)
Blåvand er koselig ♡

Godt å se at det er positive erfaringer med det:)
Tusen takk for at dere delte:)

Vi var ei uke i Danmark i sommer, hadde flott vær bortsett fra en dag eller no.

Blåser litt mer der da siden det ikke er så mye fjell ;-)

Men absolutt å anbefale ;-)

Er jo ikke noe problem å prøve noe nytt ett år heller ;-)

Vi gjorde det for første gang i år og hadde 30 gr og sol, men været er ikke så stabilt som i syden.

Vi gjorde dette flere ganger når jeg var liten, og jeg har bare gode minner :) Såklart er det mer ustabilt vær, men det er jo en risk man må ta :)

Vi har gjort det flere ganger og skal absolutt gjøre det igjen. Perfekt med små barn!:) og masse å oppleve! :)

Vi var 1 uke i Danmark i sommer med hele familien, leide stort hus med basseng og hadde en fantastisk uke. Ungene prater enda om hvor gøy vi hadde det.

Danmark som ferieland land virkelig anbefales :-) også fint land å feriere med barn.

Back
Topp