Feriebilder.

Berin

Glad i forumet
    vi var i tyrkia det var flått der nede kjempe varmt anbefaler dere må se de flotte stedene.det er manavgat her det var desverre her det ble eksplosjon forrige uke og en norsk kvinne døde.

Fine bilder[:)]
Så ut til å være et fint sted å være på ferie[:)], spesiellt det bilde med vannet i bakgrunn.
Kjempesøt jente da[:)]

Så koselig!! Så ut som hun storkosa seg[:D]

tusen takk håper dere også drar dit og ser de flotte stedene en dag.

Kor i Tyrkia var du?
Eg var i Alanya for nokre år sidan. Var der med skulen, så som dei blivende geologane vi var så låg ikkje vi på stranda nei! Vi var oppi skauen og såg på stein!!!! [:D]
Men fikk nokre fridagar, og då var vi blant anna på båttur. Hadde ein heil båt for oss sjøl. Og då klatra vi opp ei klippe, gikk gjennom ein trang tunnell, og hoppa i sjøen på andre sida!!!! Eg hoppa frå 9 meter og rett i sjøen! Heilt utrulig, kan ikkje fatte at eg har gjort det! Men men. Artig var det, iallefall etterpå....

der på bildet er det manavgat ikke så langt i fra antalya flott sted håper du hadde det fint der og reiser igjen[:D][:D]

Hadde det fint der ja, men reiser nok sikkert ikkje tilbake dit. Er ikkje så ofte ute og reiser, så litt greitt å besøke nye plasser kvar gang! Det syns iallefall eg! [:D]

Back
Topp