Feriebilder (mine...)

Grete71

Forumet er livet
   "Nyter" utsikten ned på Kamari..  Visstnok verdensberømt solnedgang 
                                                   ved Oia

Strandpromenaden

Utgang fra hotellet til   
                                                 strandpromenaden

Bilde tatt motsatt vei [:D]

Oia

Nei stakkar dyr skal slippe å ha meg
                                                 på ryggen.... [:D][:D][:D]

Fiiiiine blomster

Litt av hovedst. Fira

Håret trenger såååårt norsk vann og
                                                  balsam!!!!! [8D]

Favorittkelnerene på
                                                                 Taverna Poseidon
 MMMM! Blekksprut [8D] og sverdfisk...

Ooooj.. Nå savnet jeg santorini[:)] Flotte bilder! Må si at dere ikke var så veldig heldig med solnedgangen[;)] Litt tåkete[;)]

Holdt på å le meg ihjel da jeg så favoritt kelnerene deres:o Han til høyre var "en av våre favorittkelnere" også da vi var der (2004), artig å se at han fortsatt er der nede[:)] Veldig hyggelige. Men, om bildet er tatt fra restauranten han jobber på, har han byttet siden vi var der.
åååh..Savne savne!!![:)][8|]
Santorini er det feriestedet jeghar trivdes best.Kanskje ikke så rart da vi var på skikkelig jentetur[;)][8D]

Der så det skikkelig digg ut[8D] Håper også at dere var veeeeeldig sultne med tanke på den porsjonen med fisk og blekksprut[;)] Kul sveis hadde du også[;)]

ORIGINAL: gulen

Ooooj.. Nå savnet jeg santorini[:)] Flotte bilder! Må si at dere ikke var så veldig heldig med solnedgangen[;)] Litt tåkete[;)]

Holdt på å le meg ihjel da jeg så favoritt kelnerene deres:o Han til høyre var "en av våre favorittkelnere" også da vi var der (2004), artig å se at han fortsatt er der nede[:)] Veldig hyggelige. Men, om bildet er tatt fra restauranten han jobber på, har han byttet siden vi var der.
Santorini er det feriestedet jeghar trivdes best.Kanskje ikke så rart da vi var på skikkelig jentetur[;)][8D]

Kelneren het Antoni/Anthony vet ikke hvordan det skrives... [:)] skikkelig barsk kar! [:D] siste måltidet vårt der nede fikk han bestemme, og det tror jeg han så på som en skikkelig ære! Vi ble sinnsykt mette!!!!! Tror kelnerene der jobber litt her og der, kanskje. Bånn gass i 5 måneder. Og det var visst ikke sikkert de var der neste år...

Solnedgangen var fin den, ren og "klar" sol som forsvant ned i havet, men vi som bor på Jæren er ikke ukjent med det, liksom.. [:D] men båtturen var vel verdt pengene! [:D]

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: gulen

Kelneren het Antoni/Anthony vet ikke hvordan det skrives... [:)] skikkelig barsk kar! [:D] siste måltidet vårt der nede fikk han bestemme, og det tror jeg han så på som en skikkelig ære! Vi ble sinnsykt mette!!!!! Tror kelnerene der jobber litt her og der, kanskje. Bånn gass i 5 måneder. Og det var visst ikke sikkert de var der neste år...

Solnedgangen var fin den, ren og "klar" sol som forsvant ned i havet, men vi som bor på Jæren er ikke ukjent med det, liksom.. [:D] men båtturen var vel verdt pengene! [:D]

Anthony var det ja[:D]Ene venninnen min holdt litt på med ham[8D]Sånn er det når unge norske jenter reiser til syden[;)] Vi møtte han, og noen av hans kamerater fast på hmm..Albatros tror jeg utestedet het- fast hver kveld[8D]
Så bare ut som om solnedgangen var litt tåkete[:)] Vi så den fra land i oia. Fantastiske landsbyen med utrolig stilige farger[:)]
Tror du overbeviste meg om at det er et bra sted å reise med barn også[:)].
*legger inn ønske for neste sommer til sambo*[:)]

Tror det kommer litt an på hvor store barna er.... Vetle hadde nok vært litt for liten. Men så mange små barn, tuslet fint langs promenaden sent på kvelden. Er kanskje ikke så mye "underholdning" for barn, men er jo basseng på hotellene da, og da er de kanskje fornøyde. [:D] Heldigvis alltid vind (i hvert fall når vi var der) og da blir varmen mer behagelig, liksom.

Hehe en del av disse kelnerene har nok "knust noen pikehjerter" vil jeg tro.... [:D]

ORIGINAL: skytte76

Der så det skikkelig digg ut[8D] Håper også at dere var veeeeeldig sultne med tanke på den porsjonen med fisk og blekksprut[;)] Kul sveis hadde du også[;)]

Ble liggende litt igjen på tallerkenen, ja.... [8D] Vurderer sterkt om jeg skal fortsette å ha den sveisen....

Fristet den, da?????? [;)] puh svett og blank i pannen ja, og flott frisyre.... [:@] blåste litt.....

Oj, oj detta så herlig ut Grete!!!
hvite hus m blå tak, vannet..., solnedgangen...... HERLIG!!!!!
Håper dere koste dere minst like mye som det ser ut som dere burde ha gjort!!!

Er nå litt nysgjerrig nå da og må bare spørre: Hvordan gikk det med øvingen på turen.....? [;)]

Njaaaaa ble ikke så veldig mye øving..... Var så vaaaaaarmt!!!! [:D][;)] og kunne ikke ha oss til i vannet, for det var så utrolig klart... Tihii....

Tjihiiiiiiiiiiiiiii....................
Eller kanskje jeg skulle vridd meg på sofan i rå latter..... [:D]
Høsten og kulda kommer snart nå.... [;)]

[:D]Jippi! Da blir det nok fortgang i sakene! [:D][8D] air-condition er fint, men den kunne vi jo ikke ha på når vi satt ute på balkongen, for den var knøtt liten, og der sto jo vifta til anlegget, og ga fra seg ENDA MER varme enn det allerede var! Og anlegget slo seg av når døra gikk opp... Så det var å gå og legge seg i varmt rom, slå på airconditionen og sovne til lyden av den... [:D][:D]

Oia er en plass på SANTORINI. En bitteliten øy i Cykladene, masse små øyer utenfor Hellas. [:D]

Det så kjempeherlig ut!!![:D] Kul sveis!![:D]
Den drinken din så god ut den...mmmm...[:)]

Det sååå jooo bare sååå kooos ut daaa!!![:)]
Kunne nok definitivt tenkt meg en tur dit ja!!![;)]
Hi,hi...Stakkars esel du...[:-]
Synes su er ei fin-fin dame jeg Grete!!![:)]
Ha,ha...Åssen er det blitt med håret ditt med norskt vann og balsam da!?[:-]
Tror ganske så sikkert at jeg ville hoppet over den middagen du har der,men drinken...Ja takk!!![:D]

ORIGINAL: ~Star83~

Det sååå jooo bare sååå kooos ut daaa!!![:)]
Kunne nok definitivt tenkt meg en tur dit ja!!![;)]
Hi,hi...Stakkars esel du...[:-]
Synes su er ei fin-fin dame jeg Grete!!![:)]
Ha,ha...Åssen er det blitt med håret ditt med norskt vann og balsam da!?[:-]

Tror ganske så sikkert at jeg ville hoppet over den middagen du har der,men drinken...Ja takk!!![:D]

[:)][:)][:)][:)] takk takk......  [:)][:)][:)][:)]

Er såååå misfornøyd med håret nå for tiden..... [8D] men det gjorde GODT med norsk dusj, ja! [:D] Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal slippe håret ut, eller klippe det kort igjen... Måtte jo slippe det litt ut til bryllupet. Og nå er det hverken kort eller langt, bare MØKK! [8D] men fordelen med langt/lenger hår er at det trenger ikke fullt så mye vedlikehold som kort kort... [:D][8D]

Gankse så sant det...Trenger gjerne en del stæsj når det er helt kort...
Mens når det blir litt lengde,så kan det henge å dingle litt...[:D]
Klarer heller ikke bestemme meg for hva jeg liker,så blir stort sett kort og kortere her...[:-]

Nå som jeg endelig har fått litt lengde på håret igjen her så har jeg ooooooo så lyst på kort hår igjen......

Back
Topp