Ferie

Neener

Elsker forumet
Da drar jeg straks på ferie folkens! I morgen tidlig bærer det avgårde til London [:D] Kommer til å bli kanon det! Dere får ha en fin ferie dere som drar før jeg har kommet tilbake og jeg befaler at alle spirene skal holde seg på plass der de hører hjemme [:D]

N

God ferie og god tur til England! Det blir brus og ikkje guiness i glasset for deg denne gang, hi, hi 

Jeg signerer oppfordringen din til alle spirene her inne, de får bare se å holde seg på plass de neste ukene!

Åh, det blir sikkert en super tur ja! London er en flott by. [:)] God tur, og kos deg masse!! [:D]

Jepp, spirene SKAL sitte i ca åtte mnd til hos samtlige! [;)][:)]

GO TUR...KOS DERE MASSE[:D]

God tur! Heldiggris[:D]

Takker [:D]
Ja det blir nok lite Guinness på meg, får snike meg til noe alkoholfritt i baren slik at svigers ikke fatter mistanke. En ting er at jeg har sluttet å røyke, men når jeg plutselig ikke drikker heller er det ikke vanskelig å legge to og to sammen..

ha en flott ferie og kos deg masse!!! [:D]

hehe jah ikke like lett å holde på hemmeligheten i lengden. god tur og kos dere masse [:)]

Da var jeg tilbake fra vaaaaaarme London [:D] Klarte å holde på hemmeligheten! Fikk ikke spørsmål om hvorfor jeg ikke drakk, men så var det ikke så veldig "drikke-ferie" heller. Har vært litt kvalm på turen, men det skylde jeg på ting jeg spiste etc hehe

God tur og kos deg kjempe mye. Klem

ORIGINAL: folla 75

God tur og kos deg kjempe mye. Klem

heheh takk men jeg er tilbake nå [;)]

Back
Topp