ferie.

Helenesmamma

Elsker forumet
skal reise til danmark på lørdag.gleder meg voldsomt.vi har leid et hus med basseng og heile pakken,skal til djurs sommerland,tivoli og løveparken.blir herligt å komme vekk litt,men på en annen side så er jeg litt småbekymra at det kan skje noe der nede.hva med der andre?skal dere reise vekk?tror selfølgelig ikke at det kommer til å skje noe,og i så tilfelle så er det jo sykehus der også[:)]

ORIGINAL: barn3

skal reise til danmark på lørdag.gleder meg voldsomt.vi har leid et hus med basseng og heile pakken,skal til djurs sommerland,tivoli og løveparken.blir herligt å komme vekk litt,men på en annen side så er jeg litt småbekymra at det kan skje noe der nede.hva med der andre?skal dere reise vekk?tror selfølgelig ikke at det kommer til å skje noe,og i så tilfelle så er det jo sykehus der også[:)]

Djurs sommerland har jeg også vært, men det er vel 10 år siden tror jeg... Elsker danmark - tror nok at det må bli sommer med feriehus der når babyen vår blir litt større!

Reiser på ferie neste uke vi - den 11. Skal nedover til Nittedal, være der noen dager, før vi tar med oss mamma og reiser hjemover igjen. mamma skal være her en liten uke..

ORIGINAL: Gullungen i magen

Jeg reiser hjem til Trøndelag på torsdag og blir til ca 21.juli.
Deretter drar jeg til Provence (1time fra Nice) 23-31 juli.
Jeg er også redd for at det skal skje noe når jeg er der nede,
men har ordnet med forsikring som dekker et eventuelt sykehusophold.
OK å ha det i alle fall. Betalte kun 221kr hos Kilroy travels (ungdom opp til 33 år)
Det er en "super" og dekker alt! Anbefaler dere som skal ut på reise å ha noe
som dekker sykehusopphold i alle fall. De kan å utnytte seg av turister!

God ferie!

jeg har helårs reiseforsikring jeg, og har hatt det i over 10 år... Reiseforsikring gjelder alle steder bortsett fra hjem og jobb/skole, altså på vei til jobb, når man er på shoppingtur, når jeg reiser, etc, så jeg er forsikret hele tiden (hjemmeforsikring har jeg jo, og skolen har forsikret meg når jeg er der...).

Helårs reiseforsikring koster forresten bare rundt 500 kroner, så det lønner seg fremfor reiseforsikring for enkeltreiser...

ORIGINAL: Gullungen i magen

Jepp, kommer nok til å ta en helårs reiseforsikring om litt... Gjennom hvem har du denne reiseforsikringen?

Har hatt gjennom europeiske tror jeg, men nå skiftet vi forsikringsselskap når vi kjøpte hus, så da tok jeg reiseforsikringen også gjennom Terra.

ORIGINAL: lenemor

Reiser på ferie neste uke vi - den 11. Skal nedover til Nittedal, være der noen dager, før vi tar med oss mamma og reiser hjemover igjen. mamma skal være her en liten uke..

hey.. vi skal også nedover til nittedal neste uke på tirsdag. skal bli der til lørdag..

jeg skal ikke på no ferie[:(]
bare sitte hjemme i tromsø å nyte stormen som har fått seg boplass her![:@]

ORIGINAL: malrodien

oi.. hehe tirsdag er jo den 11.. hihi

moro!

Back
Topp