Ferie.....

Gladjento

Elsker forumet
Hvor skal dere på ferie da februar mammaer?

Vi skal på bilferie til kristansund og så videre til østlande. Skal bli spennende å se hvordan det går med Leah i bilen.

Noen som har noen lure tips....

vi skal bare feriere i trøndelag.. besøke slekt og venner der [:)]

Vi skal på ferie til Sverige Lyksele....Drar alle sammen med campingtur dit Selv om jeg selv har vert der for lenge siden så gleder vi oss til turen. Vi har også planer om å dra til Kristiansand dyrepark men d får bli en annen sommer [;)]Har egentlig ingen tips for uten Grand canaria [;)] Jeg har ikke vert på så mange plasser her i Norge.

Som bondekjærring blir det lite ferie på sommeren..

Skal garantert en del turer hjem til mine foreldre, men det er alt.

Vi skal på hytta, som ligger i Tvedestrand, så skal vi til foreldrene mine i Arendal, og til svigermor i Oslo. Så skal vi en tur til Kr.sand,til dyreparken...Patrick skal se Kaptein Sabeltann[:D]

Hvis det fortsatt er noen her inne som ikke har fått det med seg[;)].. Vi drar til Mallorca til lørdag...Weeeeee[:)][:)][:)] 2uker.

Når vi kommer tilbake derfra skal vi bygge stall her hjemme, så vi slipper å leie stallplass fra høsten av...

Vi skal først hjem til hjembygda vår i to uker i juli.. med Molde Jazzfestival som et høydepunkt! Og i slutten av august skal vi to uker til Spania!! Blir kjempe herlig!!![:D][:D][:D]

Vi skal til bergen den 16 juli(metallica konserten) og så videre til Hønefoss med tog dagen etter. Skal være en uke hos svigers, så alle får hilst på. Saga er første barnebarn og oldebarn på begge sider i sambo sin familie.

Jeg gruer meg forferdelig til den ene natten uten Saga..mamma kommer om morningen til Bergen med henne, men føler det er alt for lenge! Er redd for at etter 4 flaskemåltider vil hun ikke ha pupp mer..tenk om det da?! Og så blir det spennende å se hvordan en så lang togtur blir (ca 5 timer)[&:]

Jeg og Jakob skal 9 dager til min slekt på sørlandet. Da flyr vi.

Senere i sommer skal vi til Danmark med 3 andre småbarnsfamilier, og deretter en uke på sørlandet igjen.

Så skal vi en langhelg på hyttetur med svigers og søsken med familie.

Vil anbefale å ha kjørespeil i bilen slik at dere ser babyen mens dere kjører. Ha ofte pauser, ikke kle på dem for mye, blir fort klamme og varme. Ha solskjerm på vinduene og leker som underholder dem. Det er mine tips etter mye lang bilkjøring...

Itte noe ferie her ...[:(]

Drar til Rhodos i september[:)][:)]

Her blir det nok hytta på røros nen uker i sommer.
Så blir det en liten oslo tur i august da...[:D]

Vi starter sørover på tirsdag - 200 mil en vei[8D] Har kjøpt ny bilstol, regner med det går bra. Hun sitter høyt og fint. Har og kjørespeil, selv om hun ikke blir å sitte alene der bak. Skal kjøpe en sånn leke og montere på stolen og. Pluss at jeg har kjøpt ei ny barneplate[:)]

Vi skal ha base i Lommedalen, Bærum, men skal kanskje til Kristiansand en tur (dyreparken), sverige en tur, garantert en tur til Trollemamma og  Even på Aurskog og litt mere kanskje....[8|]

Om noen av damene der nede i sentrale strøk planlegger treff i løpet av de neste ukene, si ifra[;)]

Vi skal en måned til Svigers i Førde, og det blir vel det. Mulig vi skal en liten tur til Oslo, men det er ikke helt bestemt ennå. 

ORIGINAL: Gutt*feb08

Jeg og Sander skal være med min familie på en liten tur til Aurskog i midten av juli, mest sambo skal på festival.
Men vi tre skal vell ta en liten ferie sammen en gang i sommer. Har snakka
om å leie en hytte ved sjøen ett sted. Noen forslag til sted kanskje? [:)]

Kan anbefalle steder som Risør,Kragerø,Tvedestrand,Arendal.. MASSE fint der! Vi har hytte i Tvedestrand..Veldig fint der[:D]

vi skal på biltur til sørlandet og være der en uke, så trenger egentlig kanskje noen tips jeg å[;)] så skal vi en tur til trysil, et sted som heter ljørdalen[:)]

Skal ei uke til Kristansand, og så blir det ei uke på hytta til bestemor og bestefar min, og så ei uke på hytta til bestemor og bestefar til sambo..[:)]Gleder oss kjempemasse..[:)]

Vi skal kun være på hytta![;)]

Vi har leid et feriehus i Danmark...[:D]

Vi skal være der i en uke. Vi skal på legoland, løveparken og Djur sommerland...Og hvis været tillater det og det er varmt så skal vi en tur på stranda, som ligger nesten rett utenfor huset...[8D]

Back
Topp