Ferie...

*Bobbo*

Forumet er livet
Noen planer for ferien i sommer da jenter?

Nå er det bare 2 uker til sommerferie, Jippi.
3 uker ferie skal vi ha, skal bli så deilig.
Skal 2 dager til Kristiansand dyrepark m/ ett vennepar og deres sønn.
Ellers skal vi være hjemme for det meste. Bare kose oss.

Så får vi håpe på knall bra vær. Savner sola nå.

jeg også vil i dyreparken,jeg har faktisk aldri vært der jeg[:(]har så lyst til å hilse på julius

vi har ikke lagt noen planer for i sommer pga ivfèn. men å reise vekk litt i helgene kommer vi til å gjøre kanskje.

ellers skal vi bruke en del av feriepengene på en del utenfor huset tenkte vi, så får vi gjort litt[:D]

Vi starter ferien nå, 3 uker. her er det bare å kose seg ved sjøen og båtliv og ta det som det kommer i henhold til formen da. Noen turer til slekt og familie blir det jo, men vi vil helst være hjemme slik at vi kan ta oss en tur med båten og kose oss på stranden når det er godvær.
Det frister ikke å dra på besøk i Oslo eller til andre tetstrøk i sommersvarmen, eller være inne hos noen i en blokk eller slikt når solen skinner ute.
Da for de heller trekke seg nedover til oss som har stor veranda og bor ved sjøen.

Lenge til ferie enda. Det føles ihvertfall sånn. Men det er jo egentlig bare en mnd til. Jippi... Da skal vi en rask tur innom dyreparken i kristiansand på vei til danmark. Har leid hytte der i ei uke sammen med noen venner. Så får vi se hva vi bruker de siste ukene til. Godt skal det bli uansett.[:)]

Back
Topp