Ferie?

Dråpe

Elsker forumet
Er det noen her inne som skal på ferie ikke så lenge etter at babyen kommer, mener sånn til sommeren eller høsten?

Vi har endelig litt ekstra penger, så vi lurte på å ta en uke i syden til høsten, men jeg klarer ikke helt å forestille meg hvordan det blir å ha med seg en baby. Kan hende vi skal dra på samme sted som mamma og pappa pleier å dra(Kypros), og da får vi ihvertfall litt barnepass når vi er der.
Men hvordan er det med flyreise, og sterk sol og sånn. Mye å tenke på virker det som, men det hadde vært så deilig å komme bort litt fra det kalde grå Norge...

blir ikke noe ferie på oss i sommer, blir bare små helge turer...
men datteren min på 5 skal være 14 dager i danmark med min mor og de. + hun skal sikkert en tur med faren..

da jeg fikk maren for 5 år siden skulle jeg egentlig til syden, men ombestemte meg i siste liten. og det er jeg glad for for maren taklet sommeren i norge svært dårlig(gudene vet åssen det skulle gått om jeg var i syden)

men barn takler varmen forskjellig...

Vi har heller ikke planlagt noe særlig ferie i år... Bare noen små turer hit og dit!
Man vet jo ikke hvordan babyen er heller da. Kanskje du får en baby som gråter store deler av døgnet-da er det jo ikke noe koselig å være på ferie!
Men ellers så tror jeg ikke at det er noe i veien for å dra på ferie. Kusina mi venter baby i slutten av mai, og de skal til tyrkia. 

Det er mange som drar på ferie til varmere strøk med babyer.Jo, yngre jo bedre, letterer å ha med å gjøre en baby enn en på ett og ett halvt år. Det er også mange som bruker en del av permisjonstiden sin i utlandet. Hvis dere bare tar noen forhåndsregler går det helt sikkert bra![:D]

vi skal 14 dager til spania i slutten av sept, begynnelsen av okt, da er junior 4 mnd, ser ikke på dette som noe problem egentlig...[:D]

Dra til syden og kos dere hvis dere har lyst! lettere nå med baby, enn når de blir større! bare passe på at babyen ligger i skyggen og ikke blir for varm.. vi ska bare på hytten i risør i sommer, men hadde dratt t syden om det var det jeg hadde lyst til! [:)]

eg trur ikkje ryggproblem er noko å bekymre seg for i den alderen...[;)]
trur det er slik at ein lære å kjenne babyen sin etterkvart.. ingen er verdensmestera. det viktigaste er å gjere sitt beste:)

Back
Topp