Ferie

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
Jeg jobber i kommunen.
De kan ikke pålegge meg å ta ut ferie før perm, og ikke før mai i det hele tatt.
Personalrådgiver ba meg søke om å få flyttet mine 5 uker til 2020. Jeg får fortsatt feriepengene i år, men har da ti uker ferie i 2020 :)

Jeg utsetter ikke permisjonen, tar ti uker på rappen etter at min permisjon er finito

Har lest at dette ikke stemmer om permisjonen går over 2 kalender år.(nav.no) (er kalenderår er fra 01.januar til 31.des) Dvs har du permisjon i desember (1. kalenderÅr - 2019) og januar (2. Kalenderår - 2020)
Dvs at de som feks har permisjon fra januar til oktober (kun i et kalender år) får 4+1, men vi som får fra 2019 til/over i 2020 får mulighet til å ta ut dobbel ferie.....

Dette fikk jeg bekreftet da jeg la inn utregning på nav. Sin side. (De gjør deg oppmerksom på at man må ha oppspart ferie for å kunne ta ut mere ferie enn 5 uker- noe jeg har)

Skal forsøke å finne link.

Det kan godt hende ja, er jo logisk. Men man må kanskje ta 4 uker i 2019 og 4 uker i 2020 da?

Det kan godt hende ja, er jo logisk. Men man må kanskje ta 4 uker i 2019 og 4 uker i 2020 da?

Nja,vet igrunn ikke. La inn 7 uker ferie en uke før permisjonsslutt, fikk ikke noe varsel på at det ikke gikk.. Kun at jeg måtte passe på å ha opptjent ferie å bruke..

Nja,vet igrunn ikke. La inn 7 uker ferie en uke før permisjonsslutt, fikk ikke noe varsel på at det ikke gikk.. Kun at jeg måtte passe på å ha opptjent ferie å bruke..

Okei :) Takk!

Hvor lenge siden er det?

Jeg har prøvd nå med 5 uker men det gikk ikke...

BF564EFB-0365-49A9-B795-AC56C49F61A3.jpeg
Hm... får kanskje sjekke igjen da ☺️
Fikk heller ikke lagt inn 5 uker i slengen, men 4 også 1 uke i 2020.

Har da også 5 uker igjen og ta(2020 ferien)

Når jeg har ferie har sambo pappaperm

Vis vedlegget 286264
Fikk heller ikke lagt inn 5 uker i slengen, men 4 også 1 uke i 2020.

Har da også 5 uker igjen og ta(2020 ferien)

Når jeg har ferie har sambo pappaperm

Hemm. Jeg har tatt printscreen og printet ut lappen,hvis noen forteller meg hvordan jeg skal få lagt inn bilde,uten å få beskjed om at bildet er for stort, kan jeg vise.

På min lapp/utregning fra NAV, har jeg 7 uker ferie (sammenhengende) fra 6. Januar til 21. Feb.. (Og siste foreldre permisjonsuke 24.Feb til 28. Feb). La inn termin 8. Juni og 80% permisjon med 100% penger...

Så rart..

Hemm. Jeg har tatt printscreen og printet ut lappen,hvis noen forteller meg hvordan jeg skal få lagt inn bilde,uten å få beskjed om at bildet er for stort, kan jeg vise.

På min lapp/utregning fra NAV, har jeg 7 uker ferie (sammenhengende) fra 6. Januar til 21. Feb.. (Og siste foreldre permisjonsuke 24.Feb til 28. Feb). La inn termin 8. Juni og 80% permisjon med 100% penger...

Så rart..

80% permisjon med 100% utbetalt??

Back
Topp