Ferie

Smågodt er digg

Flørter med forumet
Hei hei.

Hvor reiser dere på ferie denne sommeren ?

Vi hadde planer om Thailand eller Vietnam, men ser at det er stor risiko for Zikavirus.
Snakket med fastlegen for ett par mnd siden ang reise til disse landene, hun sa det gikk helt fint. Men jeg føler fastlegen min bare ¨jatter¨med for å bli ferdig.
Er det noen andre plasser det er mulig å få skikkelig informasjon om dette?

Har noen av dere andre vært i disse landene de siste 2 årene?

Vi har 2 gutter på 8 år, å en liten i magen. Noen tips til hvor vi kan dra?

Vi er litt inne på tanken om Hong Kong også, men jeg er ikke så veldig lysten på storbyferie :happy:

Er det ikke folkehelsa eller UD som kommer med slike opplysninger da?
Ift langdistanse er det vel ganske mange av de kjente stedene de fraråder gravide mtp Zika om ikke noe har endret seg

Vi skal på ferie til London og ellers rundt i Norge til slektninger.
Får ta ferie i varmere strøk etter graviditet. [emoji28]

Etter å ha opplevd et svangerskap med mye komplikasjoner holder jeg meg i nærheten av fødested helt frem til fødsel. Hadde nærmest klippekort på Ullevål fra uke 28 og utover.

Vi ferierer hjemme og på hytta.

Mallorca her

Etter at forrige fødsel startet helt overrsakende 2,5 mnd for tidlig, bare timer før vi skulle ha tatt fly til London, så blir det nok Norgesferie på oss i år. Tror vi skal låne campingvognen til svigers og reiser til plasser som ikke er alt for langt unna sykehus

Vi skal til Danmark siste uka i juni og til Frankrike i midten av August.. Litt spent på Frankrike om det går, turen ble bestilt før graviditeten..reiser kun hvis jeg har fått sjekk og klarsignal på at alt er ok!! [emoji28]

Jeg snakket med legen min om ferie i går og han mente jeg burde droppe ferie i år. Vi har ikke planlagt noe spes men hadde hatt lyst til en tur i dyreparken eller noe. Men 8 timer i bil var litt meget mente han. Så vi får nok holde oss hjemme da

Blir hjemme og på hytta for oss i år. Får håpe finværet fortsetter en stund til!

Her blir det Norges ferie i år, muligens Sverige med telt/hytte og noen runder i et par fornøyelsesparker med barna (dyrt nok det med tre barn[emoji28]) Prioriterer heller litt oppussing her i sommer, så får vi satse på en utenlandstur til neste år[emoji4] Hvis været holder seg blir det jo nydelig å være her i sommer[emoji295]️

Her blir det Sverige og Norge i ferien [emoji4] tenker å ta turen innom noen dyreparker å lignende [emoji4]

Spania er planen men vi har bestilt flexi billetter og kan avbestille 3 timer før avgang [emoji4] så vi tar det litt på sparket med tanke på både formen min og været her hjemme [emoji905]

Back
Topp