Ferie :)

Reiser en tur til Italia. Hr med lille babyen i magen ;) du da?
 
Ferien går først til Daftø i Sverige (sånn familiepark land), så skal meg og vesla på tur med ei venninne og sønnen hennes og deretter blir det sikkert Sørlandet på båttur og skikkelig avslapping for hele familien i svigerfars 58 fots båt :) :) skal bli deilig! hun er med på alle feriene :) jeg liker ikke å reise uten henne :)
 
Norges tur til sogn blir boende på en camping der i ei lita uke, ellers så går ferien på å fikse rundt hus og him hehe. Blir en del fiske og
 
Campingvognferie til Danmark:) Mini er selvfølgelig med:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi skal en tur til dyreparken i kristiansand nå i juli og så blir det en uke til kypros i september.
Lillegutt på 2 1/5 er selvfølgelig med :)
 
Florida :D ingen barn, utenom den i magen ;)
 
Om 13 (!!!) Dager går turen til Kroatia hvor vi blir i ca 2,5 uker. Så blir vi hjemme i 2-3 dager, bl.a for ordinær ul, og så drar vi på hytta i Sverige og blir der resten av juli. Det er da mannen min og jeg, og våre 2 barn i tillegg til lille i magen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi reiser til danmark i slutten av juli. Har selvfølgelig med jenten vår, og så reiser vi med søsteren til mannen og hennes familie, så det blir 3 barn med på turen :) spent på hvordan det går å kjøre i to dager når jeg er 20 uker på vei.
 
Vi reiser til danmark i slutten av juli. Har selvfølgelig med jenten vår, og så reiser vi med søsteren til mannen og hennes familie, så det blir 3 barn med på turen :) spent på hvordan det går å kjøre i to dager når jeg er 20 uker på vei.

vi reiser til Danmark 5 august :) hvor i Danmark skal dere? :)
 
Vi drar hjem til min hjemplass og er der i nesten 3 uker, så er vi ca 1 uke i Tyrkia før vi drar hjem til Tromsø.

Begge gutta er selvfølgelig med
 
vi reiser til Danmark 5 august :) hvor i Danmark skal dere? :)
Vi reiser 19. Juli. Har leid hus i nærheten av rødby, så gleder meg til en tur på lalandia badeland :) hvor skal dere?
 
Ferien går først til Daftø i Sverige (sånn familiepark land), så skal meg og vesla på tur med ei venninne og sønnen hennes og deretter blir det sikkert Sørlandet på båttur og skikkelig avslapping for hele familien i svigerfars 58 fots båt :) :) skal bli deilig! hun er med på alle feriene :) jeg liker ikke å reise uten henne :)
Vi skal også til Daftø :D
 
vi skal til Daftø camping, og det er jo da selvfølgelig med alle 3 barna og lille knøttet i magen :) Merker at feriene forandrer seg ettersom hvor mange barn man har ja :D ;) men herlig da :)

Gleder meg veldig!!
campingvogna vi skal leie av naboen er jo veldig liten da, så vi skal være litt kreative i forhold til sengeplasser ;) hehe, alle unga må rett og slett stappes baki bogna på et eller annet vis :p hoho, dette blir moro :)

åh det er jo så stas med skikkelig familieferie, ungene koser seg så veldig og det gjør jeg og mannen også, kommer hjem med ny giv :)
 
2 uker til Kypros i juli (gleeeede seg!!!), og har forhåpentligvis fått solgt leil innen vi drar så vi bare kan slappe av. Så flytter vi inn i nytt hus i august :D
 
Vi skal til Danmark, til Nord-Norge en tur og kanskje til Kristiansand dyrepark en tur. Ikke helt avgjort enda... Det blir da meg, min samboer og vår sønn:)
 
Back
Topp