Ferie

bitte lille my

Glad i forumet
Vet det var en tråd om dette for lenge siden, men hva gjør dere med ferie i år?
Blir det en liten tur nå på vårparten, i sommer eller nærmere høsten?
Eller blir det en stille og rolig ferie hjemme dette året?

Vi har bestilt en langhelg i Danmark. Reiser i slutten av april, og ungene kan knapt vente. Blir da legoland og dyrepark, og vi skal bo i lalandia:)
Vi kommer ikke til å reise ellers i sommer.

Vi blir hjemme mesteparten av sommeren. Blir nok dagsturer til familieparker i nærheten, som Tusenfryd og Follvik i Stavern. På sensommeren tar vi turen til Trøndelag. Syns det er så lang tur for en bitteliten en, så spørs om vi overnatter en tur på vei opp.

Vi drar til Oslo nå i april. Så tar vi nok en tur til min fam. i Rogaland i slutten av juli. (Bor på sørlandet). Tror ikke det blir til hans fam i Møre og Romsdal, kanskje vi tar det til høsten. Men tar alt som det kommer. Vet jo ikke hvordan alt blir ;) Vi bor jo ikke på det verste stedet å være på om sommeren :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Vi tar det som det kommer, men har ikke planlagt noe tur eller utflukter i sommer nei. Blir nok nok med baby da tenker jeg.

Vi elsker å være hjemme på sommeren vi, så det gleder vi oss veldig til. 6 uker sammen etter at babyen kommer til verden. det skal bli deilig!!!

Var hjemme i fjorsommer også, med bare noen småturer til slekt og venner. Mye hjemmetid og verandatid de dagene det var fint vær.

Så tok vi en sydentur på høsten. :)

Vi har planlagt en 14 dagers sydentur i februarish i permtiden, så det blir vel ferien vår.

Jeg skal nok ikke ha noen ferie tror jeg, ingen langtur i et par uker.
Jeg har jo katt her hjemme jeg ikke kan dra ifra blant annet..

Men noen dager på hytta skal det nok bli :)

Her blir nok ferien litt sen, også tror jeg ikke det blir noe spessielt, kose oss på hytta håper jeg:)

En helgetur til familien utenfor Tvedestrand sent i juli, og dagsturer for å besøke familie i nærheten. Håper på feriehus i Danmark med vennefamilier neste sommer :)

Har søkt på hytte på Sørlandet . Gå i dyreparken er alltid kjekt! Håper på fint vær ihvert fall , for blir ingen syden .

En langhelg i Danmark i mai, poden gleder seg og vi har nedtelling :) Sommeren ellers blir rolig, og kun dagsturer rundt omkring i nærheten av hjemme :)

Vi tar det som det kommer. Er midt oppi husbygging, så går nok mye tid til det. Ellers så skal du ikke se bort i fra at vi tar en liten tur til sørlandet og Dyreparken :)

Her blir det veldig rolig ettersom han ikke får noe permisjon og ikke har så mye ferie å ta ifra. Men tenkte å introdusere ham for tusenfryd for første gang og egentlig bare oppleve den nye byen vi bor i. For er jo stas for ham som nesten bare hadde sett Trøndelag før han ble sammen med meg. :)

Mamma foreslo å leie feriehus i Danmark. Det er liksom overkommelig med liten baby tenker jeg.
Har jo lyst til å gjøre -noe- så kanskje det blir det.

Her blir vi hjemme :) har nok med baby og en to åring i trass alderen her hjemme;) åsså liker vi oss best hjemme på sommeren ,bedre å reise bort når det er snø og vinter. Håper bare det blir en sommer med fint og varmt vær. Så vi slipper å regne bort en sommer til.

Vi skal prøve å delta på ulike ting vi er invitert på, så det blir et bryllup i oslo to uker før termin om jeg føler meg i form til det, så blir det slektstreff i slutten av juni og et nytt bryllup i august :-) må reise langt for alt, så det blir spennende.

Back
Topp