Ferie ?

Har ikke tenkt så mye på ferie ennå vi. Flytter inn i nyhus til høsten, så må prøve å ikke bruke så mye penger på ferie i år. Blir vel norgesferie tenker jeg. Kanskje en tur til Sverige for å handle litt babystash.

Ingenting bestemt, vi pleier å være en del i Trykia.
Vi hadde egentlig drømt litt om florida i år.
Men nå som det er smått på vei tror jeg ikke vi gidder/tørr planlegge noe store greier.
Hvis dette svangerskapet blir likt mitt første så har jeg ikke sjanse i havet til å komme meg noen plass heller.

Noen små turer blir det, skal hvertfall til Kristiansand og ligge i abra havn igjen.
Kanskje en danmarks tur, kanskje kanskje :)

Vi skal til Abra Havn og Dyreparken i juii, bestilte i januar. Frister også med en sydentur i mai/juni, så mulig vi hopper på en tur så vi får kose oss sammen vi 4 før lille kommer

Har et håp om at det vil la seg gjøre å reise en tur til syden i mai. Før dette blir vanskelig økonomisk, etter det skjønner jeg at blir vanskelig medisinsk, dessuten blir det fort for varmt og for meg :P
Ellers mine svigerforeldre akkurat flyttet til sverige hvor de også har ei hytte vi nok får låne :)
Kanskje innom finland også, min kjære har slekt der som begynner å dra på åra, som han har lyst til å besøke "en siste gang". :)

Vi har veldig lyst på en syden tur, men vi har ikke helt turt å bestille noe enda. Må se ann litt hvordan formen bedrer seg fremmover. Heldigvis er jo ikke termin før i oktover, så vi har jo god tid på å reise avgårde :D

Back
Topp