Ferie ?

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Har dere planlagt ferie i sommer ?

Vi har ikke planlagt ferien ennå. Da jeg gikk gravid med Ovèdie hadde vinemlig bestemt oss for bilferie til Kroatia og Italia med to "vennepar" de to siste ukene i juli.. Alle billetter og hoteller + huset i Kroatia var bestilt o betalt. Vi visste jo ikke hvordan formen skulle bli. Det gikk forsåvidt greit, men jeg hadde noe prodlemer med de vi reiste sammen med, pluss at jeg begynte å bli kvelm da vi begynte på hjemturen.. Var også fryktelig varmt så ble ikke noe ligging på stranda for vår del :-(

MEN håper for all del at vi klarer å snike oss til en uke i Syden / Italia i juni helst.. Og resten vil nok bli i nord-norge og i Valdres :-)

Vi skal en uke til Tyrkia i juni :D vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg, sist jeg var gravid var jeg såå varm i kroppen, og tålte ikke varme eller sol :p

Fint i nord norge:D

Vi skal på cruise i middelhavet i forbindelse me en 50-årsdag i slutten av august! 5 uker før termin, og absolutt siste veka jeg får låv til å fly! Så jeg er veldig spent på hvordan det blir, og håper ikke terminen blir skøvet fram etter ordinær ul:/ da får ikke vi være med, turen er kjøpt, betalt og planlagt for en stund siden og hele familien min skal.. Tror det skal gå bra i forhold til det, for jeg vet 100% sikkert når jeg hadde EL, og har reknet termin ut fra det.(unnfangelse). Puuuh, så vi får se! Håper at formen er fin da, selv om jeg blir vaggende rundt som en hvalross med vann i kroppen!:P i tillegg så har jeg fått forferdelig flyskrekk etter at mini kom til verden, så jeg håper inderlig jeg kan få noe beroligende selv om jeg er gravid!

vi tar nok mest sannsynlig et par uker i Tromsø område som sambo er fra :-) håper på litt finvær så gullet kan leke litt i fjæra og bli med ut med båten og sånn :-) uansett får han da litt god tid med bestemor, onkel og søskenbarnet sitt :-)

Vi hadde egentlig planlagt å dra til Vietnam i midten av oktober.
Så nå ser det ut til at det blir Europa i mai i steden....

Vi bestilte tur til gran canaria i juli før jeg ble gravid. Så da håper jeg det går bra :p

Vi har ingen store planer... Men tror det blir en tur til legoland eller Hunderfossen.. Vi får se det an;)

Vi vurderer å leie post leilighet 2 uker Tyrkia i mai/juni....vi får se :)

Vi har ikke lagt noen planer egentlig :) Vet samboer må beise huset da ;) Ellers så tar vi det litt på sparket alt etter formen min tenker jeg :)

Vi fikk reise i julegave og bestilte 2 uker til Kypros i juni! Noen som har erfaring med å reise når de er 6 mnd på vei?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Kjøper nok årskort til dyreparken. Også skulle vi til Thailand i jula, men det kan vi ikke nå.
Så da skal vi prøve å få til Thailand i sommer i steden :)
Utenom det blir det vel en camping tur eller to, besøke venner og familie, gå på konserter og ja stortsett alt det vi pleier å gjøre på sommeren.
Mye øy bading da :)

Vi fikk reise i julegave og bestilte 2 uker til Kypros i juni! Noen som har erfaring med å reise når de er 6 mnd på vei?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Jeg var 6 mnd på vei da vi var på Bilferie i Kroatia og Italia.. Juli anbefales ikke, men juni er nok ei fin tid å reise på da. Vi var i Venezia i 40 grader og det var forferdelig.. Blir så ekstra sliten av varmen også, ble ikke noe strand på meg. Vi leide hus og jegforetrakk svømmebassenget der om ettermiddagen. Reiste med to "vennepar" hvor vi ikke kjente det ene venneparet veldig godt. Og de hadde også med barn og jeg og samboeren fikk oss mange samtaler om hvordan vi i allefall ikke skal oppdra våre barn.. hehe.. Jeg trakk meg veldig mye tilbake ift de andre. Gjør ikke det på nytt ,)

Vi har begynt å snakke om noe, men ingenting bestilt :) Vi har snakket om Legoland og telttur i sommer, vet ikke hvordan det er å sove i telt med mage :P Så vi får se :) Ellers er vi invitert i 80 årsdag til oldeforeldrene til ungene, det er to uker før (mens)termin :P Har tenkt å gå om formen er der, er ikke så langt vekke, får evnt føde på SUS i stedet :P Det tar vi på sikt.. :)

Vi ska til Kreta 31 August, og er tilbake 15/16 Sep. Så det går bra i forhold til termin ;D

Vi ska til Kreta 31 August, og er tilbake 15/16 Sep. Så det går bra i forhold til termin ;D
Du synes ikke det er litt skummelt å fly så nært terminen da ? Jeg hadde aldri tort å satt meg i ett fly så sent.. Men kanskje fordi jeg ikke vil være så langt hjemmefra når jeg vet at det ikke er lagt tid igjen.

Du synes ikke det er litt skummelt å fly så nært terminen da ? Jeg hadde aldri tort å satt meg i ett fly så sent.. Men kanskje fordi jeg ikke vil være så langt hjemmefra når jeg vet at det ikke er lagt tid igjen.

Har tenkt litt på det, men termin er ikke før 30 Oktober. Men blir det noen forandring på UL,så spørs det :-)

Ingen planer enda. Familien min har hus i Spania, så vi bruker å være der et par uker. Men er litt usikker på hvordan jeg takler sol og varme med magen, og om vi klarer å skaffe hundevakt.. såå.. kan hende det blir en kombinasjon av å være hjemme, besøke svigerfamilien og finne på noe småtteri :-) Tror vi ser an litt utover våren før vi bestemmer oss!

Back
Topp