Ferie

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Har dere begynt å tenke på sommerferie? Hva slags planer har dere?

Vi holder på med husbygging, og jeg hadde egentlig tenkt å bruke mesteparten av ferien til å jobbe med hus og hage. Jeg er i tillegg livredd for hva salgs uventede utgifter som kan dukke opp underveis, og tør egentlig ikke bruke penger på ferie. Så for meg bare noen hytteturer. Så tenkte jeg kanskje bare en liten tur til østlandet dersom det ble finvær, 3-4 netter på hotell et eller annet sted. Felix derimot likte den ideen veldig dårlig, og fortalte meg at det var mye morsommere å sove i telt enn på hotell. I et svakt øyeblikk tenkte jeg at det i det minste var billig, og lovte ham teltferie. Nå har vi sittet noen dager og sett på internett sammen, og planene har vokst til en 2-ukers campingferie rundt i Sverige....
 
Rolig på oss i år! =)
Jeg har ikke jobb og får ikke mer penger fra nav etter mai, og siden vi ikke vet angående jobb enda har vi bestemt oss for å ikke gjøre stort :D
Vi skal mye på hytta tenker jeg, og kjøpte årskort på Hunderfossen før jul (superbillig!)
Så skal vi besøke svigermor på Tjøme tenker jeg!
 
Vi planlegger en ukes Danmarkstur sammen med venner, med Legoland og Djurs sommarland.

I tillegg får vi besøk av mannens bror med familie, som bor i USA, og tar nok en tur et sted sammen med dem. Kanskje til Hunderfossen, siden de i andre land pleier å like troll og fin, norsk natur :)

Så har vel vi også lovet Amelia telttur, så vi får se hva det blir til :)
 
Synes det er veldig sprekt med 2-ukers telttur når man har 2 små barn. :)

Vi har ikke de største ferieplanene foreløpig. Får jo familieforøkelse i midten av juli. Planen foreløpig er å ta noen langhelger på hytte og turer til dyreparken i Kristiansand i mai og juni. Skal også bygge garasje i sommer og fikse uteområdet, så tar det som det kommer. :)
 
Det blir nok en syden tur, lengter etter sol og varme ja :)
 
Back
Topp