Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har bare en uke sammen og den uka kjører vi til Oslo. (fra tr.heim)
Stopper på Lillehammer en natt for å få med oss Hunderfossen og Barnas gård. Så skal vi være noen dager i Oslo hos svigers. Da håper vi å få med oss Tusenfryd iallefall. Så stopper vi på Lillehammer igjen på tur oppover for å få med oss Lilleputthammer osv.
Vi tenkte på hunderfossen, men ingen ledige hytter når vi tenkte å reise... men hunderfossen og lilleputthammer er veldig gode forslag, vurderer kjøpe campingvogn, og da blir det iallefall en tur innom der :)
skal til kristiansand i 9 dager. Leid hytte litt utenfor Kristiansand og 2 netter på hotell ved dyreparken. Skal på Kaptein Sabeltann:) stopper i stavanger og kongeparken på vei til kr. sand. Mine er 5.5 og nesten 3 år!
Jeg kommer til å være alene med ungene i hele ferien min. Mannen er på sjøen.
Men vi skal ha ei uke på fjellet i sammen med søsteren min og hennes unger.
Ellers blir det kanskje en tur til Stavanger for å besøke søsteren min. :)
Har nettopp flyttet inn i nytt hus, og skal nok uansett kose oss i sommer :) Og vi har mye å ta oss til.
Kommer til å gå på festivaler i nærområdet, sommerkino osv :)
Kan på det varmeste anbefale Mikkelparken i Hardanger. Hadde en fantastisk opplevelse med eldstemann der da hun var 3 år, men også en del å gjøre for minsten som da var 6 mnd. Hadde vært masse for henne der nå.
Vi skal kjøre fra Trondheim til Østersund (i Sverige). Vi har en jente på 3 år og 3 mnd og en gutt på 18 mnd, samt at jeg er 7 mnd på vei. Derfor orker vi ikke kjøre særlig langt. I Østersund har de Storsjøbadet, Djungelhuset innendørs lekeland og Jamtli historiemuseum som vi skal besøke. Er dyrepark der også, men den dropper vi. Kjøpte oss gigantisk telt med tre soverom i fjor, så vi frykter ikke for overnattingsmulighetene.