ferie

nordlands pia

Glad i forumet
har så innmari lyst til å reise på ferie i sommer. er det noen av dere andre som har tengt dere på ferie etter fødselen eller mener dere også det er best å vente i og med at det ikke er så lenge siden vi fikk bebiser. tengte ikke på syden men en biltur et eller annet sted i norge

Blir nok ikke noe ferie i sommer, bortsett fra kanskje en liten tur på hytta (1 time fra der vi bor)... Har lyst til å ta en sydentur i løpet av september eller no, men det kommer jo selvfølgelig ann på hvordan lille bebis har det og oppfører seg [:D]

jeg er litt usikker i og med at den er så liten da å det å kjøre langt ikke er så greit. ok hvis hun sover mye. men det er jo ikke bra at hun sitter så mye i stol heller.

Nei, men det kommer jo ann på hvor langt dere skal kjøre og når det er snakk om da... jeg tenkte at vi kanskje tok en uke på hytta første uka i august, da er jo bebis forhåpentligvis over 1 mnd... det må da holde?   

Jeg har også lyst på ferie i sommer, og vi har laaangt å kjøre nesten uansett hvor vi skal.
Men planlegger ingenting... Verken med fly eller bil og forbereder meg på hjemme-ferie, så får vi heller ta det på sparket hvis tingene ligger til rette for det!
Men jeg vet at jeg trenger en tur bort, er avhengig av å bort herfra med jevne mellomrom (trives ikke noe særlig)[&o] Men i verste fall så får jeg og lillingen reise en tur på sen-sommeren eller til høsten[:)]

hei entil!!!!!! ser du bor i kirkenes, å at du ikke trives så godt. jeg selv bor utenfor molde men er i fra vesterålen å veit åssn det er å ikke trives så godt.da er det alltid godt med en tur vekk når det er slik.får håpe at vi får snille tålmodige bebiser som syns det er greit å reise litt.

Ja, det er godt å komme seg litt vekk av og til... Og best av alt er det å reise hjem[:)] Tror aldri jeg blir så voksen og selvstendig at det ikke er godt å komme hjem til mamma og pappa[8D] Rart med det når man har dem så langt borte...
Dessuten savner jeg utvalg, tilbud og masse mennesker!! Er liksom så lite her....
Så jeg håper lillegutt er snill og grei og vil være med å lufte mamma`n sin litt i året som kommer, ja[:D]

Blir ferie på barndomsplassen min da, en deilig øy uti havgapet der resten av min famile bor. Og så har jeg ei venninne som har bedt oss på rorbuferie like ved øya så da er det bare en båttur på 20 min ut dit. Gleder oss til det. Rolig og grei ferie!!  Syden blir det etter jul

Eneste ferie på oss blir den vanlige turen til Kristiansand. Svigerfar kommer opprinnelig derfra, så vi / mannen min har en del slekt der. Og besteforeldrene hans er over 80 og setter nok stor pris på å få besøk av sitt nyeste oldebarn, allerede i løpet av sommeren. Jeg elsker sørlandet, så jeg trenger egentlig ikke så mye mer enn det i år [:D]. Obligatorisk også med dyrepark-besøk.

Syden får vi ta senere [:D]. Har flere venninner som også skal ha småtroll like før og like etter meg så en barseltur i permisjonstiden blir det vel også.

Ellers så kjøpte vi oss båt i fjor, så om sommeren blir like nydelig som i fjor så blir det nok noen båtturer også [:)]

ååååååååååh hørtes utrolig deilig ut stredet. jeg tengte en biltur for å drA PÅ tusenfryd. guttungen har så lyst dit. så ikke noe lengere turer på oss. det tror jeg er litt tidlig enda. men må nesten se ann den lille først før vi bestemmer oss for noe

Det er sant da pia! Vi vet jo ikke hva slags "småtroll" vi får nei. MEN har jo bestilt en VELDIG SNILL EN DA [;)]. Første mann var utrolig rolig og grei og ingen problemer, og til dem som er så overbevist om at nr 2 da blir helt motsatt sier vi bare: [:-]

Hihi du får gi et vink da når du skal til dyreparken, kanskje vi kan ha et lite bv-treff [:)]

vi tenkte oss en på en hoppåtur til syden rundt september. Har selv reist med noen venner med små nyfödte og det er nesten lettere å reise med de små enn når de blir större. men det var kanskje siden de har alle fått noen snille engler, som jeg regner med denne viltre krabaten ikke er

Back
Topp