Ferie!

*Kolibri*

Forumet er livet
I morgen reiser vi på ferie, så jeg vil ønske dere en riktig god sommer da jeg nok ikke vil være her så mye fremover.

Klem til alle[:D]

Masse god ferie til dere.Nyt ferien.
Klem

kooooooose seg

Du kommer nok til å få en super ferie[:D][:D]

Goood ferie alle sammen ja, jeg reiser visst også i morgen, bare for noen dager da [8D][;)]. HVis ikke jeg har det for bra, da flytter jeg inn på feriestedet, hohhohoho....

God tur!
Lov å spørre hvor dere skal? [;)][:)]
Alle sammen som skal reise..

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Goood ferie alle sammen ja, jeg reiser visst også i morgen, bare for noen dager da [8D][;)]. HVis ikke jeg har det for bra, da flytter jeg inn på feriestedet, hohhohoho....

Hehe.. Flytte inn ja. har plass til deg i allefall[8D]

ORIGINAL: lills

God tur!

Vi skal ikke reise så langt i år, nå i helgen besøker jeg Gry på totenlandet på en liten husmorferie med Theo, søndag reiser vi til svigermor og blir der til torsdag, uken etter reiser vi til mine foreldre og blir der en uke. I august reiser vi til Konsmo med besøk til dyreparken i Kr.sand og badeland.

Skal du på ferie i år lills?[:)]

ORIGINAL: *|Lene|*

God tur! håper dere får det kjempefint på ferie!!

ORIGINAL: kolibri

ORIGINAL: lills

God tur!

Vi skal ikke reise så langt i år, nå i helgen besøker jeg Gry på totenlandet på en liten husmorferie med Theo, søndag reiser vi til svigermor og blir der til torsdag, uken etter reiser vi til mine foreldre og blir der en uke. I august reiser vi til Konsmo med besøk til dyreparken i Kr.sand og badeland.

Skal du på ferie i år lills?[:)]

Har vært sykmeldt i 2 mnd, så vi har vært med å hjulpet venner med flytting og besøkt søstra til samboern i Vennesla/Iveland.
Men bortsett fra det blir det hunderfossen tur og kanskje en tur til til Svelvik!
Skulle gjerne vært med på oslotreff, men jeg har ikke ferie før uke 29!

Kos dere med ferie! Blir det fredag til søndag på totenferie? Moro da!!

kos dere så mye alle sammen[:)]
tipper det blir godt for sjæla, å komme seg nord for sinsenkrysset[:D]

ha en super helg med avslapning.

Back
Topp