FERIE!!!!!!!!!

Cathygirl

Forumet er livet
Da starter endelig ferien vår!![:D]
Deilig med 3 uker som vi ska kose oss sammen! Mulig snupp og jeg reiser bort noen dager så mannen kan ordne litt hjemme. Ska selge leiligheten til høsten så greit å få fikset litt før den tid[;)] Men ellers skal vi kose oss sammen alle tre[:D]
Mulig vi tar oss en tur eller bare blir i bergen. Låne hytten til svigerfar eller noe[:)] Sørlandet kanskje!?
Vi tar d rett og slett som d kommer[;)]

DEILIG!!!!!!!!![:D]

Så herlig da[:D][:D][:D] ferie er en fantastisk ting[:)][:D]

Høres nice ut! Ferie er fantastisk hjemme eller borte.

Kos dere!

Har ikke funnet noe hus enda, men vi e på jakt.
Har bestemt oss for å selge til høsten og finne noe da[;)]
Håper drømmehuset venter på oss da[;)][:D]

Digg!
Vi er sånn smålig på jakt nå, men blir nok storjakt til vintern eller noe sånt[;)] Håper vi[;)]

Hvor vil dere og hvor mye har dere å bruke på drømmehuset?

God ferie til dere[:D]

ORIGINAL: AngelBaby

Digg!
Vi er sånn smålig på jakt nå, men blir nok storjakt til vintern eller noe sånt[;)] Håper vi[;)]

Tror vi kan få 2,5 mill i lån, men finner vi hus med utleie leilighet kan vi få høyere lån.
Så vi må bare se.

Mitt drømmehus e jo et hvit stort hus som ligger idyllisk til med stor hage, men de e d ikke mangen av og koster nok en hel formue! Har ikke anledning til å kjøpe oppussingsprosjekt heller. Ingen av oss e flink med sånt så da blir d fort dyrt når vi må få folk til å gjøre alt. Og så orker ikke eg d med stor mage og etter hvert en baby i hus.
Litt oppussing går an selvfølgelig, men ikke sånn masse renovering!
Vil gjerne bo i fana en plass. gjerne nesttun eller på kaland, men vi får se.

Hvor tenker dere å finne hus da? hvor mye har dere å rutte med? :)

ORIGINAL: Cathygirl

ORIGINAL: AngelBaby

Digg!

Tror vi kan få 2,5 mill i lån, men finner vi hus med utleie leilighet kan vi få høyere lån.
Så vi må bare se.

Mitt drømmehus e jo et hvit stort hus som ligger idyllisk til med stor hage, men de e d ikke mangen av og koster nok en hel formue! Har ikke anledning til å kjøpe oppussingsprosjekt heller. Ingen av oss e flink med sånt så da blir d fort dyrt når vi må få folk til å gjøre alt. Og så orker ikke eg d med stor mage og etter hvert en baby i hus.
Litt oppussing går an selvfølgelig, men ikke sånn masse renovering!
Vil gjerne bo i fana en plass. gjerne nesttun eller på kaland, men vi får se.

Hvor tenker dere å finne hus da? hvor mye har dere å rutte med? :)

Vil helst ha i fana, men vi har faktisk sett litt på litt forbi knarvik også og på askøy..men, tror nok det må bli fana[;)] Problemet her er at en får så lite for pengene...[&o] Har mest av alt lyst opp i helldalsåsen/sædalen eller på apeltun, evt oppe med fana stadion eller vindharpen[;)]
Vi har ikke vært å hørt med banken ennå, tenker å gjøre det etter sommeren, men regner med 3-3,5mill..

Back
Topp