Ferie?

lills

Gift med forumet
Hva skal dere i sommer?

Ferieplaner noen?

[:D][:D]

For oss foreldre blir det 3 døgn i Frankriket i august [:D][:D][:D]
Når vi kommer hjem tar vi 2 dager i Borås dyrepark med hele vår lille familie.

Ellers blir det noen helger på Nesodden som vi pleier [;)]
Dere da?

Blir osloferie på oss..gleder meg til åvære hjemme i hagen!
blir turer til nittedal, moelv, snilsberg, amadeusparken, en uke i sør og turer til kr.sand dyrepark.
Tur til varmere vann utsetter vi til vinteren[:D]

ORIGINAL: Lillamumi

ORIGINAL: kolibri

Blir osloferie på oss..gleder meg til åvære hjemme i hagen!
blir turer til nittedal, moelv, snilsberg, amadeusparken, en uke i sør og turer til kr.sand dyrepark.
Tur til varmere vann utsetter vi til vinteren[:D]

Og husmor ferie på Toten[8D][8D]

JEPP!![:D][:D][:D][:D]

Hjemme ferie på oss siden vi bygger hus, MEN jeg skal til Bergen i bryllup i august[:D]
Gleder meg!!!!!

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

For oss foreldre blir det 3 døgn i Frankriket i august [:D][:D][:D]
Når vi kommer hjem tar vi 2 dager i Borås dyrepark med hele vår lille familie.

Ellers blir det noen helger på Nesodden som vi pleier [;)]
Dere da?

Frankrike hørtes deilig ut!!  [:D]

Vi har ingen planer bortsett fra hunderfossen en dag og lekeland og lilleputthammer en dag! Bor ca 1 time unna.
Grei dagstur! [;)]
Blir lite ferie på meg i år siden jeg startet så seint på året. Så ferie får vi ta igjen neste år!
Blir vel kanskje litt hytta når jeg har langfri! Kanskje en uke i svelvik om jeg får skrapa sammen nok ferie dager!
Kunne jo tenkt meg å vært på ett oslotreff igjen egentlig!! På en lekeland eller noe.. [;)]

ORIGINAL: mammaå lillegutt

Hjemme ferie på oss siden vi bygger hus, MEN jeg skal til Bergen i bryllup i august[:D]
Gleder meg!!!!!

heldig!!!

Vi skal to uker til Danmark
Først en uke rett uten for København også
en uke på skagen med min familie. skal feire min foreldres 40 års bryllupsdag.
så drar vi hjem gjennom sverige og blir noen dager i gøteborg
så ender vi ferie på hytta i notodden noe dager.

og siden jeg er i permisjon ska ljeg en uke på høsten sammen med mamma to nevøer og snuppene mine
på hytta

Har ikke store planene egentlig.
blir 'Las Altanos' om været blir bra[8D]
Ellers har eg store planer om å ta meg en tur østover for å besøke familie.
Og i august skal vi på prekestolen med CF foreningen [:D] Blir bare en weekend så vi tar noen dager i haugesund også når vi likevel kjører nedover.
Ellers blir d å få gjort hagen ferdig håper eg. Vi har tenkt leeenge på å selge og kjøpe hus så hadde vært greit å hatt en noenlunde fin hage å vise frem på visninger. Få opp en skillevegg ihvertfall så kjøperne ser hvor grensen til hagen går liksom[;)]

Vi reiser til Mandal i Juli så blir det dyreparken,vi tar det som det kommer kanskje det
blir en svipptur til Danmark også.Så blir det litt ordning i heimen.Kommer også til å
dra på hytten en del.
Gleder meg til denne sommeren vi tar alt som det kommer bestiller ingenting bare
slapper av og gjør det vi vil når vi vil[:)]

Ingen store planer, kommer vell ikke til å orke så mye heller når man blir STOOR og det er varmt[8D]

Men vi skal 3 netter til kr.sand og dyreparken. Også blir det nok små turer til sverige, tusenfryd og andre små parker. Også har vi planer om litt her hjemme så da går nok ferien fort[:)]

Back
Topp