ferie tyrkia

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
E

eLLe*meLLe

Guest
Hvilke reisemål og hotell vil du anbefale i tyrkia? Jeg er en smule skeptisk men min mann vil gjerne reise dit.

Alanya. Green Garden i bydelen Oba.. litt roligere enn midt i sentrum.. men Oba har sitt eget lille sentrum med rundt 30 restauranter og lelers alt man måtte trenge [:D] SUPERkoslige folk der også.. jeg kjenner stortsett alle [8D]

KEMER uten tvil[:)] har også vært flere ganger i Side,Alanya og Marmaris. Kemer er veldig barnevennlig.Rent og pent og passe stor by med korte avstander til strender,sentrum osv. Ikke så masete der som  de andre stedene jeg har vært[:D] Var der som gravid sist oktober, og med baby nå i juni. STORTRIVDES[:)]

Ï fjor var jeg i side og lå på Side Resort. Bra familie hotell, som i tillegg er nyopppusset :)

Royal Palm Hotel eller Kleopatra Dreams Beach Hotel i Alanya....SINNSYKT bra,og nær alt...

Side! [;)] flotte hoteller, rent og pent. veldig barnevennlig. eneste neg. der er att det er så lite restauranter. vi hadde all inkl. så hadde all maten på hotellet, så for oss var det helt greit, men så de som ikke hadde all inkl. spiste på hotellet de å. men jeg anbefaler all inkl. nydelig mat , og masse å velge mellom [;)]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Side! [;)] flotte hoteller, rent og pent. veldig barnevennlig. eneste neg. der er att det er så lite restauranter. vi hadde all inkl. så hadde all maten på hotellet, så for oss var det helt greit, men så de som ikke hadde all inkl. spiste på hotellet de å. men jeg anbefaler all inkl. nydelig mat , og masse å velge mellom [;)]
Veldig enig.!

Jeg synes Side er litt kjedelig, men i Alanya er det mye mer festing da... Så sørg for å bo på et familiehotell dersom dere velger Alanya [;)]

Takk for tips!
Hvilke hoteller har dere vært på og kan anbefale?

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Takk for tips!
Hvilke hoteller har dere vært på og kan anbefale?
De jeg nevnte over...:)
BArnevenlige,supergod mat og bare velstand..:)

Hva med pesaos hotellet som ligger i inicum? Det er bra

Pegasos World - Side
Pegasos Royal - Inceum
Pegasos Resort - Inceum

www.nazar.no

Side er en by jeg liker veldig godt, kjempe koselig [:)]

Nå glemte jeg og spørre om dere skulle ha barn med eller ei da.
Hvis barn skal være med så er Pegasos hotellene kjempe fine!! [:)]

KEMER-Viking apart (koselig lite hotel med store fine leiligheter)
KEMER-garden resort bergamot (stort familieanlegg med flere bassenger,vannsklier osv. All inclusive)

Selv foretrekker jeg å bo på mindre hotel og spise på forskelliger koslige restauranter hver dag...Store hotel blir fort upersonlige og litt som en fabrikk.

I Side kan jeg anbefale HEMERA som ligger på stranden. Et minus ved Side er at veldig mange av hotellene ligger langt fra strand og sentrum.

Alanya vil jeg ikke anbefale for de med små barn. Store bølger og mye dritt i sjøen ( 4 store rotter, avføring og brukte bind er noe av det jeg har møtt på på svømmetur...)
Ellers en fin by som jeg har storkosa meg i flere ganger [:)]

Som sagt anbefaler jeg nok engang å reise til KEMER. En helt nydelig plass[:)][:)][:)]

ORIGINAL: chianti

KEMER-garden resort bergamot (stort familieanlegg med flere bassenger,vannsklier osv. All inclusive)

Selv foretrekker jeg å bo på mindre hotel og spise på forskelliger koslige restauranter hver dag...Store hotel blir fort upersonlige og litt som en fabrikk.

I Side kan jeg anbefale HEMERA som ligger på stranden. Et minus ved Side er at veldig mange av hotellene ligger langt fra strand og sentrum.

Alanya vil jeg ikke anbefale for de med små barn. Store bølger og mye dritt i sjøen ( 4 store rotter, avføring og brukte bind er noe av det jeg har møtt på på svømmetur...)

Som sagt anbefaler jeg nok engang å reise til KEMER. En helt nydelig plass[:)][:)][:)]

Vil tro du da har vært på kleopatrasiden ?

Det var SINNSYKE bølger på Kleopatrastranden ja,helt vannvittig også...[&:]
Men det gikk fint,så flere barn som satt i strandkanten og fikk bare vannet skyllet over beina sine om de satt såpass langt oppe.....går helt fint...=)

ORIGINAL: Lillezilje

ORIGINAL: chianti

Vil tro du da har vært på kleopatrasiden ?
[/quote

Bodde ved kleopatra et år og den andre stranda den andre gangen. Var vel litt værre på kleo ja.
Det med all søpla er jo ene og alene båtene sin feil som kaster alt ute i sjøen. Utrolig irriterende. Jeg synes det ødelegger mye for jeg er et skikkelig strand og sjø-menneske... Har snakker med reisearr. ang dette. Det har blitt tatt med videre , men vanskelig å gjøre noe med[:(] ellers synes jeg Alanya er topp for større barn, ungdom og voksne.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Det var SINNSYKE bølger på Kleopatrastranden ja,helt vannvittig også...[&:]
Men det gikk fint,så flere barn som satt i strandkanten og fikk bare vannet skyllet over beina sine om de satt såpass langt oppe.....går helt fint...=)

Ja det går jo greit, men er sikkert gøyere for barna å kunne bade skikkelig tenkte jeg[:D] jeg synes det beste er når det er såpass langrunt at barna kan leike, springe i vannkanten, og at man trygt kan holde øye med dem på avstand!

Nazar sitt hotell Royal Wings like utenfor Antalya. Et helt suverent hotell, med alle slags fasiliteter. Og så er det ikke lengre en 15-20 min fra flyplassen til hotellet. (Noe jeg syns er viktig når man reser med små barn.)

Foreldra mine var på Green Palace nå i vår, og der var det også helt suverent for både store og små.

Jeg anbefaler Side, og hotell kumkøy beach hotell :)

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Sign![:D]

Back
Topp