E
eLLe*meLLe
Guest
Hvilke reisemål og hotell vil du anbefale i tyrkia? Jeg er en smule skeptisk men min mann vil gjerne reise dit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MorTilSanderOgVetleVeldig enig.!
Side! [;)] flotte hoteller, rent og pent. veldig barnevennlig. eneste neg. der er att det er så lite restauranter. vi hadde all inkl. så hadde all maten på hotellet, så for oss var det helt greit, men så de som ikke hadde all inkl. spiste på hotellet de å. men jeg anbefaler all inkl. nydelig mat , og masse å velge mellom [;)]
ORIGINAL: chianti
KEMER-Viking apart (koselig lite hotel med store fine leiligheter)
KEMER-garden resort bergamot (stort familieanlegg med flere bassenger,vannsklier osv. All inclusive)
Selv foretrekker jeg å bo på mindre hotel og spise på forskelliger koslige restauranter hver dag...Store hotel blir fort upersonlige og litt som en fabrikk.
I Side kan jeg anbefale HEMERA som ligger på stranden. Et minus ved Side er at veldig mange av hotellene ligger langt fra strand og sentrum.
Alanya vil jeg ikke anbefale for de med små barn. Store bølger og mye dritt i sjøen ( 4 store rotter, avføring og brukte bind er noe av det jeg har møtt på på svømmetur...)
Ellers en fin by som jeg har storkosa meg i flere ganger [:)]
Som sagt anbefaler jeg nok engang å reise til KEMER. En helt nydelig plass[:)][:)][:)]
ORIGINAL: Lillezilje
ORIGINAL: chianti
KEMER-Viking apart (koselig lite hotel med store fine leiligheter)
KEMER-garden resort bergamot (stort familieanlegg med flere bassenger,vannsklier osv. All inclusive)
Selv foretrekker jeg å bo på mindre hotel og spise på forskelliger koslige restauranter hver dag...Store hotel blir fort upersonlige og litt som en fabrikk.
I Side kan jeg anbefale HEMERA som ligger på stranden. Et minus ved Side er at veldig mange av hotellene ligger langt fra strand og sentrum.
Alanya vil jeg ikke anbefale for de med små barn. Store bølger og mye dritt i sjøen ( 4 store rotter, avføring og brukte bind er noe av det jeg har møtt på på svømmetur...)
Ellers en fin by som jeg har storkosa meg i flere ganger [:)]
Som sagt anbefaler jeg nok engang å reise til KEMER. En helt nydelig plass[:)][:)][:)]
Vil tro du da har vært på kleopatrasiden ?
[/quote
Bodde ved kleopatra et år og den andre stranda den andre gangen. Var vel litt værre på kleo ja.
Det med all søpla er jo ene og alene båtene sin feil som kaster alt ute i sjøen. Utrolig irriterende. Jeg synes det ødelegger mye for jeg er et skikkelig strand og sjø-menneske... Har snakker med reisearr. ang dette. Det har blitt tatt med videre , men vanskelig å gjøre noe med[:(] ellers synes jeg Alanya er topp for større barn, ungdom og voksne.
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Det var SINNSYKE bølger på Kleopatrastranden ja,helt vannvittig også...[&:]
Men det gikk fint,så flere barn som satt i strandkanten og fikk bare vannet skyllet over beina sine om de satt såpass langt oppe.....går helt fint...=)
ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle
Side! [;)] flotte hoteller, rent og pent. veldig barnevennlig. eneste neg. der er att det er så lite restauranter. vi hadde all inkl. så hadde all maten på hotellet, så for oss var det helt greit, men så de som ikke hadde all inkl. spiste på hotellet de å. men jeg anbefaler all inkl. nydelig mat , og masse å velge mellom [;)]