Ferie til OK pris med 4 små barn?

Sverige har mange billige og flotte campingplasser.. vet ikke hvor i Norge dere bor,men i varmland her vi bor,er det helt nydelig :-) :-) :-)

Ser for meg det å kunne leie et hus eller en leilighet litt avsides i et varmt land kunne vært noe. Kanskje stort nok til at man kunne reist sammen med noen flere i familien eller et vennepar med barn.

Hva med å leie en leilighet eller hytte på Øyer da? Der har dere jo alt fra Lilleputthammer, Barnas lekeland, gondol, Hunderfossen og Jorekstad i nærheten. Vi har tidligere leid hytte leiligheter gjennom Hafjell booking. Med så mange små som dere har ser jeg for meg at Lilleputthammer hadde vært en helt ideell park for dere :)

Ja absolutt :) Leter nå :)

Ser for meg det å kunne leie et hus eller en leilighet litt avsides i et varmt land kunne vært noe. Kanskje stort nok til at man kunne reist sammen med noen flere i familien eller et vennepar med barn.

Ja det har vi ofte snakka om :) Men ble litt kort frist nå, de andre skal til Rhodos :)

For alle oss blir jo det 50 000 for vanlig charter ferie, så alt under 20 feks er jo billig ;) Men det må jo være trygt også. Fant et slik hus med basseng og det var opptatt helt ut i 2016 :-O

<3 4 skjønne små på fem år <3
Å? Jeg har funnet flere, med sengeplasser til 8-10 og svømmebasseng til under 7000,- :) men da søkte vi på hele Danmark. Der vi har funnet mest er novasol.dk og dancenter.dk

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp