Sverige har mange billige og flotte campingplasser.. vet ikke hvor i Norge dere bor,men i varmland her vi bor,er det helt nydelig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I juni er det masse sydenturer til dere til under 15 000. Men kommer jo an på hvor dere bor, når dere har ferie. Så lenge dere har barn under skolealder, ville jeg utnyttet det.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hva med å leie en leilighet eller hytte på Øyer da? Der har dere jo alt fra Lilleputthammer, Barnas lekeland, gondol, Hunderfossen og Jorekstad i nærheten. Vi har tidligere leid hytte leiligheter gjennom Hafjell booking. Med så mange små som dere har ser jeg for meg at Lilleputthammer hadde vært en helt ideell park for dere![]()
Ser for meg det å kunne leie et hus eller en leilighet litt avsides i et varmt land kunne vært noe. Kanskje stort nok til at man kunne reist sammen med noen flere i familien eller et vennepar med barn.
Å? Jeg har funnet flere, med sengeplasser til 8-10 og svømmebasseng til under 7000,-For alle oss blir jo det 50 000 for vanlig charter ferie, så alt under 20 feks er jo billigMen det må jo være trygt også. Fant et slik hus med basseng og det var opptatt helt ut i 2016 :-O
<3 4 skjønne små på fem år <3