Ferie til OK pris med 4 små barn?

Momofmany

Forumet er livet
Det finnes vel ikke men.. Kan jo prøve. Norge eller hva som helst.. Vi vil røre litt på oss i sommer :)

Noen tips??

Vandrehjem trenger ikke koste så mye da var for noen år siden (uten barn) på vandrehjem ferie i Sverige det var kjempe koselig kunne lett gjort det med barn!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi leide feriehus i Danmark i fjor til under 5000,- for ei uke. Og feriehuset hadde svømmebasseng inne :)

Nå ble ikke resten av ferien så billig for oss, men det er jo litt hva man gjør det til. :)

Men hva er det du tenker på som en billig ferie? Ser du har barn under skolealder,kan ikke være en idè å reise utenom skoleferien?

Vi leide feriehus i Danmark i fjor til under 5000,- for ei uke. Og feriehuset hadde svømmebasseng inne :)

Nå ble ikke resten av ferien så billig for oss, men det er jo litt hva man gjør det til. :)

Men hva er det du tenker på som en billig ferie? Ser du har barn under skolealder,kan ikke være en idè å reise utenom skoleferien?
For alle oss blir jo det 50 000 for vanlig charter ferie, så alt under 20 feks er jo billig ;) Men det må jo være trygt også. Fant et slik hus med basseng og det var opptatt helt ut i 2016 :-O

<3 4 skjønne små på fem år <3

I juni er det masse sydenturer til dere til under 15 000. Men kommer jo an på hvor dere bor, når dere har ferie. Så lenge dere har barn under skolealder, ville jeg utnyttet det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Om dere kunne tenke dere hytteferie er det en del billige hytter å finne på inatur.no, ofte med tilgang på båt, kano eller lignende og muligheter til å fiske. :)

I juni er det masse sydenturer til dere til under 15 000. Men kommer jo an på hvor dere bor, når dere har ferie. Så lenge dere har barn under skolealder, ville jeg utnyttet det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg går skole selv med alt obligatorisk så blir desverre i fellesferien uansett :(

Jeg går skole selv med alt obligatorisk så blir desverre i fellesferien uansett :(

Da så. Men gå inn på solfaktor å se:) der kan du bare sette syden inn som land, så kommer det opp alt mulig. Men sikkert "fin" pris i fellesferien:eek: skal ut å fly selv da, å fytti de tar seg godt betalt!

Lei hus/hytte et sted, eller ligg i telt. Har mange flotte minner fra barndommen fra helt enkle ferier som f.eks å ligge i fortelt utenfor minibussen vår på en camping i sverige. Finn en camping med stor lekeplass og basseng så holder det i massevis for de små! Ta med brettspill/kort/utespill som krokket, kubbespill, badminton osv. Så har dere masse aktiviteter! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Campinghytte trenger ikke være så dyrt...i kristiansand har man jo f.eks Hamre camping og dyreparken. Ellers er tanumstrand i sverige et flott sted, der er det både hotell og hytter. Vi skal på hyttetur til Strømstad, og kjøre en tur til dyreparken i Borås(tar ca.2.5time) :)

Campinghytte trenger ikke være så dyrt...i kristiansand har man jo f.eks Hamre camping og dyreparken. Ellers er tanumstrand i sverige et flott sted, der er det både hotell og hytter. Vi skal på hyttetur til Strømstad, og kjøre en tur til dyreparken i Borås(tar ca.2.5time) :)

Tanumstrand, ååhh gode minner:D<3

Hva med å leie en leilighet eller hytte på Øyer da? Der har dere jo alt fra Lilleputthammer, Barnas lekeland, gondol, Hunderfossen og Jorekstad i nærheten. Vi har tidligere leid hytte leiligheter gjennom Hafjell booking. Med så mange små som dere har ser jeg for meg at Lilleputthammer hadde vært en helt ideell park for dere :-)

Et annet alternativ er jo å ha passene klar og følge med på restplasser og tilbud. Kan fint få en fin sydentur for under 20 000 hvis man har litt is i magen. Og hvis dere kan reise siste uka av skoleferien er det mye billigere enn å reise i juli f.eks.

Back
Topp