FERIE TIL KRETA

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Lurer på om noen har dratt med
små barn det vil si 0-4 mnd alder... Noen fly har jo vugger som kan henges
opp på veggen.. Lurer på hvem flyselskap evt reiseselskap som har det ??

Jeg TROR at slike babysenger på flyene kun finnes på lengre flyreiser (f.eks. til USA eller Asia), men ta en tlf rundt til de forskjellige reiseselskapene da (Star Tour, Ving osv) og hør! :)

Vi fikk tilbud om slik seng da vi reiste med ving til Kreta nå i mai.

jeg spurte også om det når hun minste min ar liten men da fikk jeg til svar at det var ikke loelig lenger ang sikkerheten men det stemmer nok at lenger flyreiser er det lov

Reiste nylig med Ving di har vugge til å henge på veggen.men da må en bestille plass helt fremme i flyet,så er du sikret en

Nickløs skrev:
Reiste nylig med Ving di har vugge til å henge på veggen.men da må en bestille plass helt fremme i flyet,så er du sikret en

Stemmer det :)

Reiste med ving til grand canaria og da måtte vi bestille i forveien og betale litt ekstra for plasser helt foran hvor det var mulighet til å ha den :) Var veldig greit å ha den selv om det ikke var så altfor lang flytur :D

Vi hadde sånn i 07 da minsten var 7 mnd. Vi måtte bestille bestemte plasser som er beregnet på slike hengevugger på fly. Dette var flytur til Kypros med Ving.

Vi flyr til Barcelona på mandag med SAS og regner ikke med å få slik til snuppa da nei...Overlever i de timene med henne på fanget også.

vi reiste med ving nå i mai. flyselskapet het thomas cook airlines og de hadde sånn opphengsvugger. du kan be om det når du bestiller turen. Det er såvidt jeg vet kun forerst i flyet man kan få det

Back
Topp