Ferie til Danmark

[:)]

ORIGINAL: Gothia

ORIGINAL: Metemor

Noen som har feriert i Løkken/Blokhus området ? Hvordan er det der ? Barnevennlig ? [:D]

Sist vi var i danmark var vi i Bolkhus. Veldig rolig sted, og barnevenlig.
Løkken er mere et party sted har jeg fått inntrykk av, vi var innom der en dag i ferien og det krydde av halv full ungdom der.

løkken er et party sted.....fest og fyll er det første mange dansker tenker når det er snakk om løkken[;)]

ORIGINAL: sjefsberta123456

ORIGINAL: Gothia

ORIGINAL: Metemor

Noen som har feriert i Løkken/Blokhus området ? Hvordan er det der ? Barnevennlig ? [:D]

Sist vi var i danmark var vi i Bolkhus. Veldig rolig sted, og barnevenlig.
Løkken er mere et party sted har jeg fått inntrykk av, vi var innom der en dag i ferien og det krydde av halv full ungdom der.

løkken er et party sted.....fest og fyll er det første mange dansker tenker når det er snakk om løkken[;)]

Ser du bor i Danmark,Hva med Tranum strand da?vet du noe om det?Så på noen leil der

Var på feriehus i løkken i sommer, utrolige fine strender der, og kun 15 minutter til fårup sommerland... 

ORIGINAL: håper85

Var på feriehus i løkken i sommer, utrolige fine strender der, og kun 15 minutter til fårup sommerland... 

Har du evt link til hvor dere var?

Lalandia i Billund!! Anbefaler det på det sterkeste[:)]

ORIGINAL: Testomania

Vi var et kjempefint sted for noen få år siden... Bare synd jeg ikke husker hvor det var. Ca halvannen time fra legoland tror jeg det var... Innmari fint der, og det var billige, stooore hus. Ikke midt i sentrum, men bil har man jo likevel!

Sea West??

[:)]

København [:D] Voksne elsker København, og barn elsker København [:)]
visitcopenhagen.dk , ellers bare spørr meg om du lurer på noe, bor her, så er temmelig lommekjent i byen.
Ellers så er jo det å leie sommerhus på Sjælland supert d, feks nord for Kbh, Gileleje feks (mange fine steder oppover), også kan man kjøre til Kbh, Knuthenborg safari park og Bonbon land feks. Man kan også ta båten over til vakkre Samsø som ligger i havt mellom sjælland og jylland (Århus), eller man kan ta til Bornholm, går båt eller fly, DER er det lekker sandstrender, kritt hvit sand! Og man kan sykkle rundt på hele øyen, familieferie idyll [:)]

Eller så nevner jeg gjerne København igjen[;)] Tivoli, shopping, nyhavn, båtturer, ØL, god mat, festivaler av div arter, mussere inne og ute, ja, alt mulig som en storby skal ha[:)

God tur, og som sagt, bare ta kontakt om du behøver hjelp [;)]

ORIGINAL: unemoren

ORIGINAL: håper85

Har du evt link til hvor dere var?

Finner ikke den hytta.. men vi fant den inne på www.cofman.dk :)

Back
Topp