Ferie slutt?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Her i huset er det jobb og bhg fra mandag. Blir egentlig godt å komne inn i fast gange igjen, men har jo vært såå kjekt å ha mannen og storebror heime <3 kan jo heldigvis ha storebror heime noen dager, men mye kjekkere å ha ferie alle 4 Ilag :p jaja bare 1 år til neste gang :p hehe

Fler som er ferdig med ferie? :)
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Her begynner mannen igjen på mandag,men jentene har en uke til med ferie,
så hele neste uke er jeg alene med alle barna(yngste gutten kommer hjem tirsdag), så jeg satser på fint vær så vi kan være masse ute:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Mannen begynner i arbeid på mandag igjen, og da tenker jeg at 4-åringen begynner også :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her har mannen ferie i en uke til, så er det jobb 1 uke før han skal ut i pappaperm :-\ må storkose meg med gullet i 2.5 uke til :-) er ikke klar...

*surrer på telefonen*

Her har mannen ferie i en uke til, så er det jobb 1 uke før han skal ut i pappaperm :-\ må storkose meg med gullet i 2.5 uke til :) er ikke klar...

*surrer på telefonen*

Pappaperm allerede?

Her begynner samboer i jobb på mandag og 3-åringen begynner i barnehage. Kan ikke si at jeg gleder meg akkurat...

Pappaperm allerede?

Her begynner samboer i jobb på mandag og 3-åringen begynner i barnehage. Kan ikke si at jeg gleder meg akkurat...

Ja, jeg skal ut i praksis for å bli ferdig med studiene... Er "bare" 6 uker, men synes det er alt for tidlig og lenge... Skal være hjemme og skrive bachelor i 11 uker etter det da :-)

*surrer på telefonen*

Her gikk mannen på jobb igjen i hele juli. Men har to uker ferie nå igjen da. Så var bhg stengt for gutta i hele juli. Så vi har hatt lang ferie vi. ;)

Mange som begynner på mandag virker det som :)
Håper alle har hatt en super ferie :D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Her i hus har ikke mannen hatt ferie enda :( Kjempe trist, og litt synd i han da han vil ha men vi har rett og slett ikke råd. Skal på ferie i september da til Tyrkia med hele min familie, mamma og pappa spanderer på alle, så det gleder vi oss veldig til:)

Samboeren er på 2. Uka si nå. Dro til fjells for 10 dager i dag! Gledes :) :) meldt noenlunde bra vær så skal være fornøyd da

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Samboeren er på 2. Uka si nå. Dro til fjells for 10 dager i dag! Gledes :) :) meldt noenlunde bra vær så skal være fornøyd da

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Kos dere til fjells....

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Back
Topp