ferie paradiser

x1xiza

Glad i forumet
kva er den nydligeste plassen dere har vert på? landet dere har vert i ?

me forlovet oss på menorca, der er det fantastisk flott ! (nabo øya til mallorca)

Var i Mecixo i fjor høst, fartet litt rundt omkring på øst kysten - knall fint. Men de store turist byene som Cancun er ikke noe å anbefale. Dominikanse republikk er heller ikke å forakte[:D]

jeg er veldig glad i gran canaria jeg da, men jeg må jo si at Norge er et fint land jeg elsker å reise rundt i Norge, spseielt de tre nordligste fylkene[:)][:)]

Ganske uvanlig at nordmenn liker å reise i Norge... og spesielt i de nordligste fylkene[:D] (er Finnmarking sjøl)

Eneste gangen jeg har vært utenfor landegrensene var,
når jeg var så liten at jeg ikke engang husker det...var da i sverige...
å var på klassetur i 10 klasse i england.
Så jeg har ikke vært så mye utenfor Norge...men har reist en del i Norge da[:D]

Så det peneste stedet må jeg si er norge...

åå jeg elsker finnmark!!!!!!
ORIGINAL: nistelin

Ganske uvanlig at nordmenn liker å reise i Norge... og spesielt i de nordligste fylkene[:D] (er Finnmarking sjøl)

Ganske spesiell natur her, og ja det er fint[:D]

eg har aldri vert i nord norge, kunne godt tenke meg det.
hellas, gran canaria, menorca, mykje likt egentlig, men flotte plasser! og så var me i tunisia no i juli, der var også kjempe nydelig![:)]

Vi var i Cornwall distriktet i England i sommer... utrolig vakkert der også[:D] De hadde fine strender, koselige gamle puber, små steinhus. Koselig.

det er så mangen plasser me har lyst å dra[:D] Egypt blir kanskje neste tur..eller vietnam..

hvor i finnmark er du fra da nistelin?

var i egypt i sommer....Hurgada!

var alt for varmt for en som var gravid ihvertfall....
veeeeeldig masete folk der, får aldrig gå ifred i gatene, ble nesten litt lei..
så skal jeg til egypt igjen så blir nok det til ett annet sted en hurgada, men det var kjempe fint der ellers....[;)]

Fra en liten "plass" på øst kysten[:D]

ok[:D] jeg har vært masse i øst finnmark da, det er vel der jeg liker meg best egentlig, hadde tenkt å flytte til vadsø for to år siden, var der oppe nå i august, jeg er kanskje litt rar men jeg elsker mørketiden he he[:)]

Har slitt litt med både midnattsol og mørketid de seinere år.. får litt problem med nattesøvn og hvilken tid det er på døgnet. Men jeg trives med begge, hvis ikke hadde vi ikke bodd her[:D]

Vadsø er forresten bare 18 mil unna[:D]

hmm du vil ikke si hvor du er fra du, jeg som er så nysgjerrig hmmm jeg skal tenke jeg 18 mil jeg skal gjette he he he[:)][:D][:D]

Det er så mange fine steder rundt omkring! Den fineste "badeferien" jeg har hatt var i Mexico, reiste mye rundt og tittet på mayaindianer ruiner ol., men hadde noen dager i feriebyen Playa Del Carmen som var veldig deilig som en badeby. Samos er en grsk øy som også er veldig koselig, grekerne er mere avslappet enn mexicanerne når det gjelder turister og salg osv.

I norge liker jeg meg veldig godt på feriestedet vårt i Tjongsfjorden, like ved Svartisen i Rødøy kommune. Vakkert!

San Fransisco, Dublin og Edinburgh er spennende byer med masse severdigheter. I Skotland og Irland er det også masse kjempefin natur!

Det er så mange steder jeg har lyst til å oppleve, men har så alt for lite ferie og penger [:D]

ja, men då må du dra[:)] lettere sagt enn gjordt ja..men drømmer og ønsker kan oppfylles[;)]

har oxo hvert i skotland, utrolig fint oppe ved the high lands...kjempe nydelig, edinburg er også fint ja, spennende by!

eksen min var halvt gresk, så var i rhodos hver sommer og besøkte familien hans, også kjempe fint der, kos var ikke fult så fint igjen, litt lite der!

nå fikk jeg kjempe lyst til og bare pakke bagen og sette seg på første fly....noen som skal være med??

hehe...

Back
Topp