Ferie- og skattepenger

Fab4

Elsker forumet
VIP
Får dere store utbetalinger nå i juni?
Er veldig spent, jeg vet at jeg får igjen litt på skatten, men er usikker på hvor mye.

Pengene blir investert i hus og hytte på forskjellig vis.

Ja, hvis både feriepengene OG skattepengene kommer i juni så blir jeg nesten litt rik! Sånn relativt sett :p Cluet er jo å klare å spare litt på overskuddet, for det kommer ALLTID uforutsette utgifter senere i året!
...men litt skal jeg bruke på bare meg selv! :D

Jeg får feriepenger og skattepenger denne måneden (ikke lønn), men lønn i juli :) Så det synes jeg er veldig greit! Så slipper jeg å måtte sette av penger til juli måned :) Men blir jo litt ekstra å rutte med, å det er jo digg når en skal på ferie :D

Skal forsøke å starte sparing. Planlegger et år ulønnet permisjon etter den ordinære....

Jeg får feriepenger i fra jobben eg hadde når eg va student, lønn i fra den jobben eg har no og skattepenger! skal bruke litt på meg selv også skal eg prøve å spare til d blir innkjøp av ting til mini ;)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Sukk, det skal bli godt med litt større utbetalinger nå.
Bare jeg ikke går bananas...
Hadde et lite uhell med mc'en i helgen, så nå trenger jeg nytt bakdekk. Utgjort!

Er litt usikker på hva jeg på i feriepeng så gleder meg til å skjekke konto i morgen! Og håper virklig skattepengene kommer rundt 20-30?? Juni dette året og :-D

Termin 4.januar ❤

Fikk lite feriepenger pågrunn av at jeg hadde mammapermisjin helt frem til midten av september i fjor:/

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Feriepengene mine rant inn på konto i dag *lykke* hehe. Feriepengene våre må gå til bil denne sommeren, da det var på tide å skifte ut den gamle. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Feriepengene mine rant inn på konto i dag *lykke* hehe. Feriepengene våre må gå til bil denne sommeren, da det var på tide å skifte ut den gamle. :p

Blir det helt ny bil?

Nei, blir ny bruktbil, men oppgraderer til en 2008 modell, så ikke så gammel :)

Nei, blir ny bruktbil, men oppgraderer til en 2008 modell, så ikke så gammel :)

Uansett så er det kjekt med ny bil.
Er veldig glad i biler, men er redd jeg må selge min til vinteren. Blir trist, for den er helt super!
Hvilken bil blir det på dere?

Uansett så er det kjekt med ny bil.
Er veldig glad i biler, men er redd jeg må selge min til vinteren. Blir trist, for den er helt super!
Hvilken bil blir det på dere?

Det blir en Toyota Avensis på oss. Greit å ha stor bil med nok plass :) også har den masse stæsj, så samboern er spesielt fornøyd :p

• Liker
Reactions: Ewy
Det blir en Toyota Avensis på oss. Greit å ha stor bil med nok plass :) også har den masse stæsj, så samboern er spesielt fornøyd :p

Og det er jo et trygt kjøp.
Gratulerer!

Vi har to studenter i husholdningen, så juni og juli er kjiiipe måneder. Jeg jobber heller ikke, men mannen får litt skatte- og feriepenger. Kjipt at han ikke har fått skattepengene sine enda! Det blir ikke noe ferie på oss i år for å si det sånn, men greit å kunne betale huslånet og kjøpe matvarer. ;)

Her blir det en del igjen på skatten og i feriepenger :) men alt går vel med til husbygging :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fikk feriepenger i slutten av mai :) Ble kjøpt utemøbler for litt av summen og resten skal gå til sparing :) Samme gjelder skattepengene. Vi venter vår første, så må jo kjøpe alt man trenger :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gubben fikk feriepenger utbetalt for noen mnd siden og vi sparte 19000 til junilønn samt betaling av hytte og biletter til dyreparken. trodde dermed at vi fikk lite penger denne mnd, men fikk plutselig inn 10 000 ekstra i lønn enn det vi trodde(!!) Så da klarer vi både å betale restskatt(jeg bakssmell på 13000 og han tilbakebetaling på 6000), OG kose oss litt:)

Jeg får lønn, ikke ferie eller skattepeng i år. Gubben får skattepeng og feriepeng og lønn fra vaktjobb, han har fast lønn, så vanlig lønn neste mnd pluss mye fra vaktjobben. Så her blir det masse peng i både juni og juli :) men vi må ut med litt til depositum, fiksing av bil, betaling av ferietur til tyrkia og lommepeng til det, trampoline, huskestativ og sandkasse da! ;)

Back
Topp