Ferie i Sverige

Bergie

Glad i forumet
Hei alle sammen, jeg lurte på om dere kunne hjulpet meg med noe, vi vil nemlig feriere i sverige til sommeren, men trenger hjelp til hvor vi kan dra, vil vel ikke så langt nord med tanke på været, bvi er to voksne med en liten gutt på halvannet år. vi må kunne finne på noe på stedene, da min samboer kan bli litt rastløs, men samtidig kunne slappe av og kose oss. enten leie hytte, hotel eller camping, er ganske fleksible.

takk for hjelp

Altså, jeg ville definitivt stikket innom gøteborg og liseberg. Fantastisk fornøyelsespark.
Deretter kan dere jo dra til ett av de vanlige campingstedene som f.eks piteå, skellefteå osv.  Men der er det ikke sånn kjempemye for voksne å gjøre annet enn å slappe av, bade og kose seg, Piteå havsbad er jo et flott badeland og campingplass.

for et par år siden reiset vi til et sted utenfor strømstad. Daftø feriested.... helt fantastisk :)
www.dafto.se

ORIGINAL: Kineblomst

for et par år siden reiset vi til et sted utenfor strømstad. Daftø feriested.... helt fantastisk :)
www.dafto.se

feriert der 2 år nå. det er supert for barna. anbefales[:)]

ORIGINAL: karmøy

www.dafto.se

Men man MÅ bestille tidlig :)

takk for innspill, tar gjerne imot flere =)

ORIGINAL: karmøy

www.dafto.se

Men man MÅ bestille tidlig :)

jeg ville ha bestillt en god stund i forveien. iallefall om det er midt i sesongen.

Back
Topp