Ferie i permisjonen

Er også sykepleier, jeg får overført all ferien fra i år til neste år. Så tar all ferien samlet etter bf er ferdig med fedrekvoten sin. Rart det ikke er likt for alle :/
Kan gjøre det jeg og, men det er fordi jeg har vært sykemeldt og da blir automatisk alt overført. Fant et skriv på jobb at vi kun får overføre tre uker (to lovfesta og ei tariffuke, ellernoe), men sjefen sa at pffft det hadde vi ordna :p

Overfører også all ferien til neste år. Mye enklere, slipper å styre med det. Tar da alle ukene rett etter permisjonen.

;) Smily henger igjen

Men man kan bare endre i vei på dette om man har gjort feil?

Var deg jeg skulle quote i sted... Vi har altså fem uker. Hverken konsulent eller avdelingsleder på skolen min hadde fått d m seg:D
Konsulent på jobb er ei næpe! Har satt tillitsvalgt på saken, og har nå fått det inn i hodet hennes at det er 5 uker.. Setter meg så ned med henne, viser alle datoer og godkjenner at jeg sender inn til NAV og kommunen. Sender inn på mandag, men i dag kommer kontroen "du kan ikke overføre all ferien din til neste år". Det klikker for meg! Har sendt henne link til ferieloven...

Konsulent på jobb er ei næpe! Har satt tillitsvalgt på saken, og har nå fått det inn i hodet hennes at det er 5 uker.. Setter meg så ned med henne, viser alle datoer og godkjenner at jeg sender inn til NAV og kommunen. Sender inn på mandag, men i dag kommer kontroen "du kan ikke overføre all ferien din til neste år". Det klikker for meg! Har sendt henne link til ferieloven...

Bra at du står på ditt!!! Vi må fikse alt sjæl :o

Ja! Og enn å komme sånn etter å først ha godkjent det! Søknaden til NAV er jo sendt..

Det er min og.. er feil på den også. Så håper jobben kan sende inn alt de ska snarest så jeg får mulighet til å redde meg inn om det er noe kluss. Blir lott stressa altså.

Det er min og.. er feil på den også. Så håper jobben kan sende inn alt de ska snarest så jeg får mulighet til å redde meg inn om det er noe kluss. Blir lott stressa altså.
Enig! Jobb har jo da ikke sendt noe, ettersom de sendte søknaden min derfra i retur i dag.. Klikker snart!

Enig! Jobb har jo da ikke sendt noe, ettersom de sendte søknaden min derfra i retur i dag.. Klikker snart!

Ja jeg fikk også min i retur for en uke siden. Også har den nye bare liggi til godkjenning i en uke:(.

Det ordner seg vel, nav kan vel bare endre på den vi har sendt inn slik at det blir riktig? Eller kan de være så kyniske å avslå pga noen feil de kan rette opp?

Ja jeg fikk også min i retur for en uke siden. Også har den nye bare liggi til godkjenning i en uke:(.

Det ordner seg vel, nav kan vel bare endre på den vi har sendt inn slik at det blir riktig? Eller kan de være så kyniske å avslå pga noen feil de kan rette opp?
Jeg håper de kan rette...er livredd for at jeg må slette min og legge inn en ny en :/

Hun damen jeg snakket med på tlf nevnte at man kunne sende inn en kommentar til søknaden og der be de fikse dersom noe feil i periodiseringen og sånt :)

Ja det sa min og. Men jeg klarer liksom ikke stole helt på det. Det verste hadde jo vært om søknaden ble avslått og at tiden fot å søke på nytt er gått ut. Nav er vel ikke kjent for å være så veldig behjelpelige akkurat... og mye rot... :(

Ja det sa min og. Men jeg klarer liksom ikke stole helt på det. Det verste hadde jo vært om søknaden ble avslått og at tiden fot å søke på nytt er gått ut. Nav er vel ikke kjent for å være så veldig behjelpelige akkurat... og mye rot... :(

Den ser jeg. Jeg har ikke vært inne og sett på status enda - burde sikkert gjøre det så jeg kan kjapt søke på nytt dersom behov! Har garantert rotet noe med søknaden!!

Back
Topp