junibebi89
Gift med forumet
Stemmer det ikke at vi kan ta 4 uker + 4 dager ferie i år underveis i permisjonen?
Har allerede søkt med det... :$
Har allerede søkt med det... :$
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Driver å krangler for å få 5 som lærer her..Jeg får fem uker ferie, er lærer. Usikker på hvis du ikke er lærer.
Jeg får fem, er sykepleier. Men har kun krav på tre uker overført til neste år. Derfor tar jeg dem mellom mødrekvoten og felleskvoten.Jeg får fem uker ferie, er lærer. Usikker på hvis du ikke er lærer.
Nytt fra 2015 at vi har fem. Ferien vår er avtalefestet til dem uker (tell tilbake fem uker fra siste lørdag i juli) i år er den da fra 25.06. Vi kan ikke ta ut ferie før vi har tatt mødrekvoten på seks uker etter fødsel, for min del blir d først mulig å ta uT ferie fra 12.07. Kan i tillegg bare ta ut 4+ 1 i permisjonen (nav-regler) vi har fra 2015 lov til å flytte hele ferien vår (gjelder alle, ikke bare lærere) så i stede for å skyve og flytte på, så flytter jeg bare alle fem ukene til etter jeg er ferdig m permisjon. Jeg må da huske å søke nav om utsatt farspermisjon pga ferie.Jeg har søkt 5 uker, er lærer, men fikk beskjed om at jeg fikk 4+1 i år og måtte ta de resterende 4 dagene etter nyttår..
Var deg jeg skulle quote i sted... Vi har altså fem uker. Hverken konsulent eller avdelingsleder på skolen min hadde fått d m segDriver å krangler for å få 5 som lærer her..
Nav eller skole som sa det?Jeg har søkt 5 uker, er lærer, men fikk beskjed om at jeg fikk 4+1 i år og måtte ta de resterende 4 dagene etter nyttår..
Men så sto det et sted jeg leste om begrensning på å overføre kun 12 dager?Nytt fra 2015 at vi har fem. Ferien vår er avtalefestet til dem uker (tell tilbake fem uker fra siste lørdag i juli) i år er den da fra 25.06. Vi kan ikke ta ut ferie før vi har tatt mødrekvoten på seks uker etter fødsel, for min del blir d først mulig å ta uT ferie fra 12.07. Kan i tillegg bare ta ut 4+ 1 i permisjonen (nav-regler) vi har fra 2015 lov til å flytte hele ferien vår (gjelder alle, ikke bare lærere) så i stede for å skyve og flytte på, så flytter jeg bare alle fem ukene til etter jeg er ferdig m permisjon. Jeg må da huske å søke nav om utsatt farspermisjon pga ferie.
Jeg får fem, er sykepleier. Men har kun krav på tre uker overført til neste år. Derfor tar jeg dem mellom mødrekvoten og felleskvoten.