ferie i danmark...

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
Vi skal til danmark med ett vennepar i sommer.
Er det noen tips og erfaringer ang fornøyelses parker man bør besøke/ikke besøke??

Vi skal ha med ei jente på 7 år :)

Tivoli er bra ihvertfall:D

Hvor i Danmark skal dere?
Kan anbefale legoland og givskud Zoo (løveparken). Begge disse ligger et stykke sør i Danmark. (Billund). Skal dere være mer p åden nordlige delen/østsiden kan Djurs sommerland anbefales. Fårup Sommerland i nord skryter de og av, men der har jeg ikke vært selv.

Vi skal også til Danmark, Bork havn på vestkysten. Legoland og Løveparken skal iallefall avlegges besøk!

Hvor i Danmark skal dere?
Kan anbefale legoland og givskud Zoo (løveparken). Begge disse ligger et stykke sør i Danmark. (Billund). Skal dere være mer p åden nordlige delen/østsiden kan Djurs sommerland anbefales. Fårup Sommerland i nord skryter de og av, men der har jeg ikke vært selv.

Vi skal også til Danmark, Bork havn på vestkysten. Legoland og Løveparken skal iallefall avlegges besøk!

vi lurer litt på å dra til Billund da, å dra i legoland, oxo skal det være en stor aquapark der :)

Legoland, Fårup sommerland, Djurs sommerland, Løveparken, kattegatcenteret med bl.a. haier og like ved ligger ett aktivitetssenter med mange ulike aktiviteter for både små og store.
masse å velge mellom, så lurt å bestemme seg hvor hva en vil prioritere. Man rekker ikke over alt;)
det er flatt og høye fartsgrenser i Danmark så selv om det ligger ett stykke fra går det mye raskere å kjøre enn samme avstand her hjemme.

Så heldige dere er!:D
Danmark er fantastisk å feriere i!!
Liker godt Legoland og Løveparken...:) Og jeg elsker København og tivoli!:D

Mrs. purple har vel vært litt i Danmark i det siste så hun har kanskje noen gode tips:) Arg, skulle ønske det gikk ann å tagge folk i innlegg her!:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp